کد خبر 426772
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۵

مدیر برنامه‌های هافبک ۳۶ ساله بانوی پیر در فکر متقاعد کردن این بازیکن برای بازی در اِی‌لیگ استرالیا به جای حضور در MLS است.

به گزارش مشرق، رسانه‌های استرالیایی اعلام کردند نمایندگان باشگاه سیدنی اف‌سی امروز (سه‌شنبه) با آندره‌آ پیرلو مذاکرات خود را آغاز خواهند کرد تا این بازیکن 36 ساله را برای بازی در این تیم استرالیایی متقاعد کنند. پیرلو که هنوز یک سال از قرارداد فعلی‌اش با یوونتوس باقی مانده است، همچنین مورد توجه تیم‌ نیویورک‌‌سیتی از لیگ حرفه‌ای آمریکا (MLS) قرار دارد.

لو استیچا، مدیر برنامه‌های هافبک ملی‌پوش بانوی پیر به سایت ایتالیایی «توتو مرکاتو» گفت: پروژه کاری من در یوونتوس کاملاً واضح است و اگر پیرلو به منظور بازی در لیگ دیگری تصمیم به ترک ایتالیا بگیرد وارد ماجرا خواهم شد. احساس می‌کنم وظیفه من رساندن وی به اِی‌لیگ استرالیا خواهد بود.

اگر پیرلو به سیدنی اف‌سی ملحق شود به نوعی جا پای آلساندرو دل‌پیرو، اسطوره باشگاه یوونتوس خواهد گذاشت که در سال 2012 فوتبال ایتالیا را به مقصد این تیم استرالیایی ترک کرد.

وی افزود: همه می‌دانند که نیویورک هم گزینه‌ای برای پیرلوست ولی من اینجا هستم تا او را برای بازی در لیگ استرالیا متقاعد کنم. چیزی که امیدوارم می‌کند این است که آندره‌آ سال گذشته در اردوی پیش‌فصل یوونتوس در استرالیا حضور داشته و با این کشور از نزدیک آشناست. دل‌پیرو در فوتبال استرالیا درخشید و به نظرم پیرلو می‌تواند حتی موفق‌تر از او شود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس