کد خبر 426353
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۰

حال زائران خارجی که روز گذشته بر اثر مسمومیت در بیمارستان امام رضا(ع) بستری و مورد مداوا قرار گرفتند رضایت بخش اعلام شد.

 به گزارش مشرق، تعدادی از زائران خارجی و تبعه کشور عربستان که به مشهد مقدس سفر کرده بودند روز گذشته به دلیل مسمومیت به بیمارستان امام رضا(ع) مشهد منتقل شدند که متاسفانه تعداد ۴ نفر از این افراد جان خود را از دست دادند.

در همین رابطه رييس مرکز آموزشي پژوهشي درماني امام رضا(ع) مشهد وضعيت جسماني اکثر زائران خارجي بستری شده در اين مرکز را پايدار و مطلوب اعلام کرد.

دکتر عبدالله بهرامی با بیان اینکه حال بیماران بستری شده رضایت بخش بوده و تا پایان وقت امروز ترخیص خواهند شد بیان کرد: در پي بروز علائم تهوع، سرگیجه، افت فشارخون و افت هوشیاری جمعي از زائران عرب زبان از کشور عربستان در يکي از هتل های مشهد تاکنون ۳۲ بيمار شامل ۱۵ زن و ۱۷مرد  و کودک به اين مرکز مراجعه کردند.

و ی ادامه داد: با اقدامات مراقبتی و درمانی در حال حاضر اکثر اين بيماران در وضعيت جسماني پايدار و مطلوب قرار دارند و ممکن است در صورت ادامه روند بهبودی، تعدادی از آنها تا پايان وقت امروز مرخص شوند.

دکتر بهرامي با اشاره به اينکه از اين تعداد بيمار بستري شده سه کودک صبح امروز  و بقيه روز گذشته با علائم مشابه دراين مرکز بستري شدند خاطر نشان کرد: علت اصلي بروز اين بيماری در زائران در دست بررسی است.

وی تصريح کرد: علاوه بر اين تعداد بيمار بستریدر پي اين عارضه متاسفانه چهار کودک سه تا چهارده ساله جان خود را از دست دادند که سه تن از اين کودکان در بيمارستان امام رضا(ع) و يک کودک ديگر نيز در بيمارستان موسي ابن جعفر(ع) فوت کردند.

مقارن ساعت ۶ بامداد یکشنبه مورخ ۱۷ خرداد تعدادی از زائران خارجی از اتباع کشور عربستان که در قالب تور سیاحتی زیارتی به مشهد سفر کرده بودند با علائم احتمالی مسمومیت همچون تهوع، سرگیجه، افت فشارخون و افت هوشیاری به بیمارستان امام رضا(ع) مراجعه کردند که متاسفانه به دلیل شدت مسمومیت ۴ کودک جان خود را از دست دادند.
منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۵:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۸
    0 0
    مسمومیت چی؟!
  • ۱۹:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۸
    0 0
    یا اباالفضل خدا کمکشون کنه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس