کد خبر 426280
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۵

دونگا، سرمربی برزیل عنوان کرد که به سختی لیست فعلی را انتخاب و منتشر کرده است.

به گزارش مشرق،‌ با درخشش بازیکنانی مثل فیلیپه کوتینیو ، دیگو تاردلی و کاسمیرو، دونگا چاره‌ای به جز دعوت کردن این‌ها به تیم نداشت.از سوی دیگر، اسکار و لوئیس گوستاوو به دلیل مصدومیت از لیست او خطر خوردند و همچنین بازیکنان حاضر در بارسلونا نیز در این لیست حضور نداشتند.

دونگا در این رابطه گفت:" تیم یک پایه دارد که با همان پایه‌ها، موثر ظاهر می‌شود. ما لوئیز گوستاوو را به دلیل مصدومیت از دست دادیم و نیمار هم نمی‌توانست برایمان بازی کند بنابراین نمی‌دانستیم که تیم چگونه بازی خواهد کرد. مثمر ثمر بازی کردیک، بازیکنان از موقعیت‌هایشان استفاده کرده و به درستی وظایفی که در ذهن من بود را پیاده کردند. حرکات انفرادی خیلی مهم است.

اگر از لحاظ انفرادی خوب باشید می‌توانید در بازی تیمی هم موثر باشید. همه باید آماده بازی کردن باشند. درست است که باید با 11 نفر بازی کنیم ولی وقتی مصدوم و محروم دارید، همه باید آماده باشند. تنها نباید به توپ نگاه کرد. اگرفقط به توپ نگاه کنید، از فوتبال چیزی متوجه نخواهید شد. یک حس بی اعتمادی درباره تاردلی ایجاد شده بود. خیلی برایم مهم بود که او هم احساس آرامش کند. رقابت برای برزیل خیلی مهم است."


منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس