کد خبر 425831
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۰

برنامه «ماه عسل» که امسال وارد یازدهمین سال فعالیت خود می‌شود، قرار است یک روز مانده به ماه رمضان ۹۴ روی آنتن برود و در گزارشی تاریخچه این برنامه در دهه گذشته را مرور کرده‌ایم.

به گزارش مشرق، برنامه پرطرفدار «ماه عسل» امسال ۱۱ ساله می‌شود. برنامه‌ای که در طول دهه گذشته با حواشی بسیاری روبرو بوده، تهیه‌کنندگان مختلفی داشته و مجریان متفاوتی روی صندلی اجرای آن نشسته‌اند. درباره زمان پخش سری جدید و قرار بر شاد شدن فضای این برنامه که امسال هم با تهیه و اجرای احسان علیخانی همراه خواهد بود، از مدیر شبکه سه سوال کردیم و سپس مروری بر تاریخچه این برنامه در آستانه تولد ۱۱ سالگی‌اش داشتیم.

تلاش برای آغاز «ماه عسل» از ۲۹ شعبان

غلامرضا میرحسینی مدیر شبکه سه سیما درباره زمان آغاز پخش برنامه «ماه عسل» به خبرنگار مهر گفت: تلاش می‌کنیم یک شب زودتر از آغاز ماه مبارک رمضان برنامه را آغاز و در جدول پخش جای آن را مشخص کنیم. بنابراین برنامه احتمالا از چهارشنبه ۲۷ خرداد و برابر با ۲۹ شعبان روی آنتن می‌رود.

قرار نیست برنامه طنز شود اما اشک هم نمی‌گیریم

وی درباره نحوه شاد شدن این برنامه توضیح داد: قرار است برنامه از رویکرد حزن و اندوه خود خارج شود یعنی اینگونه نباشد که بخواهیم از مخاطب اشک بگیریم بلکه سعی می‌کنیم فضایی را ایجاد کنیم که لحظه افطار مردم با نمایش ناکامی‌ها و ناملایمات همزمان نشود و حس غم و اندوه به مخاطبان دست ندهد.

مدیر شبکه سه تصریح کرد: بنابراین این رویکرد در برنامه تغییر داده می‌شود و اینگونه نیست که «ماه عسل» به برنامه بگو بخند و بذله‌گویی و طنز تبدیل شود، بلکه فضای آن قدری روشن‌‌تر می‌شود.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • مرتضیsk ۱۵:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۷
    0 0
    حالا خیلیـَم خوشم میاد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس