گفته می‌شود در روزهایی که قرارداد عزت کرامت و نفت به پایان رسیده از منابع مختلف پیشنهادهای جدید برای این بازیکن مطرح می‌شود و پرسپولیس هم یکی از مشتری های هافبک نفت است.

عملکرد کاپیتانی که پرسپولیس مشتری‌اش شده +جدول
گروه ورزشی مشرق - در فصلی که گذشت علیرضا عزت‌‌کرامت کاپیتان نفت یکی از خوب‌های تیم علیرضا منصوریان بود. با این حال در روزهایی که پرسپولیس سرمربی‌اش را به دلیل مشکلات عدیده کنار خود نمی‌بیند از قول این بازیکن عنوان می‌شود قرمزهای پایتخت متقاضی عقد قرارداد با او هستند.

بررسی عملکرد این هافبک دفاعی 28ساله که برخی وی را به نام علیرضا عزتی می‌شناسند، نشان می‌دهد که بازیکن پرورش‌یافته در مکتب نفت- در فصلی که گذشت- کمتر از همیشه بازی کرد اما بیشترین بازدهی را داشت.

عبور از مرز 2000 در قدم اول

کرامت و نفت نخستین‌بار با هم در لیگ دهم پای به سطح اول فوتبال ایران گذاشتند. این هافبک‌دفاعی پرتلاش همان سال اول لیگ‌برتری شدنش یک گل به شاهین بوشهر زد و طی 25 دیدار، 23 بار وارد ترکیب اصلی نفت شد.

پوشیدن بیش از 2000 دقیقه پیراهن یک تیم لیگ‌برتری در نخستین‌ تجربه عملکرد قابل تقدیری برای علیرضا به حساب می‌آمد.

کرامت در لیگ‌های یازدهم و دوازدهم دقایق بازی خود را به اعداد 2098 و 2599 هم رساند در حالی که سه گل وارد دروازه تراکتورسازی (2) و ملوان کرد.

فصل بی‌گل

کرامت فصل قبل در نفت یحیی گل‌محمدی 22 بازی انجام داد در حالی که 1899 دقیقه حضور در میدان را پشت‌سر گذاشت. جالب اینکه در فصل آسیایی شدن نفت، کاپیتان 27 ساله تیم برای اولین‌بار هیچ گلی در مسابقات لیگ‌برتر نزد.

ثبت رکورد معکوس مرد بین‌المللی

کاپیتان نفت در لیگ چهاردهم به گواه آمار کمتر از چهار فصل قبلی حضورش در لیگ‌برتر به میدان آمد. علیرضای 28ساله این‌بار اگرچه مانند لیگ سیزدهم 22مرتبه وارد بازی‌ها شد اما تنها 1594 دقیقه شانس بازی داشت و این روی کاغذ کمتر از تمام ادواری بود که در لیگ‌برتر ظاهر شده بود.

عملکرد کاپیتانی که پرسپولیس مشتری‌اش شده +جدول

وی این‌بار فقط 17 بار وارد ترکیب اصلی تیم منصوریان شد که از این حیث هم رکوردی معکوس را به ثبت رساند. با تمام این اوصاف کاپیتان نفت در لیگ قهرمانان 9 بازی، 90 دقیقه‌ای را برای تیمش انجام داد تا نشان دهد مهره‌ای بی‌جایگزین در بازی‌های بین‌المللی برای نفت به حساب می‌آید.

مردی که نیاز به بازارگرمی ندارد

حال این پرسش مطرح می‌شود که آیا مردی با عملکرد علیرضا نیاز به بازارگرمی برای افزایش مبلغ قراردادش دارد؟

گفته می‌شود در روزهایی که قرارداد کرامت و نفت به پایان رسیده از منابع مختلف پیشنهادهای جدید برای این بازیکن مطرح می‌شوند تا مبلغ قرارداد علیرضا و نفت به حدی برسد که این بازیکن تمایل به آن دارد.

برانکو ایوانکوویچ سرمربی کروات پرسپولیس اعلام کرده تا تکلیف مدیریت قرمزها مشخص نشود به ایران بازنمی‌گردد. حال در چنین شرایطی قابل توجیه نیست اگر پذیرفته شود پرسپولیسی‌ها به دنبال جذب کرامت نفتی‌ها هستند.

عملکرد کاپیتانی که پرسپولیس مشتری‌اش شده +جدول

حال باید صبر کرد و دید هافبکی که در میانه میدان قادر به حل مشکلات خیلی از تیم‌هاست، در نهایت نفتی خواهد ماند یا سر از تیم‌های مطرح‌تر درمی‌آورد.

عملکرد علیرضا کرامت در ادوار لیگ‌برتر

لیگ

تیم

تعداد بازی

حضور در ترکیب اصلی

مجموع دقایق بازی

گل زده

توضیح

10

نفت

25

23

2054

1

به شاهین بوشهر گل زد

11

نفت

26

25

2098

1

دروازه تراکتورسازی را باز کرد

12

نفت

30

29

2599

2

به تراکتورسازی و ملوان گل زد

13

نفت

22

21

1898

-

-

14

نفت

22

17

1594

3

برابر تراکتورسازی، پدیده و نفت‌ مسجدسلیمان موفق به گلزنی شد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۱۸:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۷
    0 0
    فقط گرمزته
  • ۱۸:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۷
    0 0
    مشرق خجالت
  • ۱۸:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۷
    0 0
    افرین بر این تیمهای کشتی و والی بال مرگ بر فوتبال

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس