کد خبر 425682
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۷

عضو شورای مرکزی فراکسیون رهروان مجلس گفت: با توجه به نظر منفی مراجع ذیصلاح در خصوص طرح استانی شدن انتخابات، بساط این طرح در مجلس نهم نیز برچیده خواهد شد.

به گزارش مشرق، کمال الدین پیرموذن در خصوص جلسه صبح روز یکشنبه فراکسیون رهروان ولایت، گفت: در این جلسه بر لزوم حمایت از تیم مذاکره کننده هسته ای تاکید شده و حرکات برخی معدود همکاران در توهین به تیم هسته ای محکوم شد.

نماینده مردم اردبیل در مجلس ادامه داد: ظاهرا نظر مراجع ذیصلاح از جمله شورای نگهبان در خصوص طرح استانی شدن انتخابات منفی است، لذا مقرر شد در این موضوع تصمیم گیری کرده و وقت مجلس را در صورت مخالفت مراجع ذیصلاح نگیریم.

وی ادامه داد: ظاهرا بساط طرح استانی شدن انتخابات در مجلس نهم نیز برچیده خواهد شد.

عضو شورای مرکزی فراکسیون رهروان با اشاره به آسیب شناسی انتخابات هیات رئیسه مجلس در جلسه امروز فراکسیون رهروان گفت: به نظر می رسد علت رای نیاوردن گزینه های فراکسیون رهروان در انتخابات هیات رئیسه عدم اجرای رفتار فراکسیونی توسط اعضا بود.

این نماینده اصلاح طلب مجلس گفت: اعضای فراکسیون بر ضرورت توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص ماموریت های مجلس در سال پایانی تاکید کردند.

وی گفت: در خصوص مسائل هسته ای، نظر اعضای شورای مرکزی این بود که در راستای حمایت از تیم مذاکره کننده و با توجه به اینکه گفتگو، توافق را به سرانجام می رساند، طرح کمیسیون امنیت در خصوص مذاکرات فعلا مسکوت بماند و قانونگذاری در این خصوص انجام نشود.
منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس