کد خبر 425601
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۸

لیبروی تیم ملی والیبال گفت: به نظر من تیم ایران می‌تواند در شش مسابقه خود در تهران ۱۸ امتیاز کسب کند.

به گزارش مشرق، عبدالرضا علیزده با بیان اینکه از عملکرد خودش راضی نیست و از مردم ایران نیز معذرت خواهی می‌کند، گفت: نتوانستم آنگونه که می‌خواهم بازی کنم و تمام بازیکنان با این مشکل روبرو هستند.

وی با بیان اینکه لهستان تیم قدرتمندی است و سال گذشته نیز ایران در این کشور دو بازی خود را بدون کسب امتیاز پشت سر گذاشت، گفت: همین که موفق به کسب یک امتیاز از قهرمان جهان شدیم، خوب است اما دلیل بر رضایت از عملکرد خودمان نیست.

لیبروی تیم ملی والیبال تاکید کرد: امروز می‌توانستیم ببریم اما نتیجه اینگونه شد.حالا باید در روسیه موفق به کسب امتیاز شویم. روسیه نیز یک امتیازی است و هر دو تیم شرایط سختی را دنبال می‌کنند.

وی گفت: به نظر من تیم ایران می‌تواند در شش مسابقه خود در تهران 18 امتیاز کسب کند، و برای اطمینان بیشتر باید در روسیه نیز امتیاز خوبی به دست آوریم.

علیزاده در پایان بار دیگر از مردم عذرخواهی کرد و گفت : نتوانستیم آنگونه که دوست داشتیم بازی کنیم.
منبع: فدراسیون والیبال

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • خسرو نایب زاده ۱۱:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۷
    0 0
    باید به این بچه ها افرین گفت بخدا شما ها افتخار ایرانید هیچ میدانید که شما ها در اروپا دارین بازی میکنین ؟ جائیکه خیلیا از جمله چین و ژاپن و کره دوست دارند بازی کنن . یک باخت و دو باخت هیچ وقت از ارزشها ی شما کم نمیکنه بچه ها . همه ایران شما رو دوست دارن . من عاشق فوتبال و بارسلونا هستم ولی روز مسابقه به بازی شما با لهستان نگاه میکردم و خیلی هم چسبید.
  • فرهاد ۱۵:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۷
    0 0
    کاملا با حرف شما موافقم این همه روفوتبال سرمایه گذاری میشه چه کار مثبتی انجام دادند .بنطرمن اگه فدراسیون رو والیبال سرمایه گذاری کنه خیلی بهتر از فوتباله تیم والیبال با قهرمانان دنیا بازی میکنه فوتبال چی؟
  • ایلیا ۱۵:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۷
    0 0
    بچه ها متشکریم
  • ۱۷:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۷
    0 0
    زنده باد تیم ملی والیبال
  • ۱۲:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۹
    0 0
    واقعا.والیبال ایران ستودنیس..هنین ک.کشورهای اروپایی.ک تو سطح اول والیبال اند ....از بازی وابیبال ایران..وحشت دارن...خودش..ی افتخاره..باید بیشتر ب والیبال بها داده بشه...ب امید موفقیت بچه های تیم ملی والیبال...ب امید صعود.....انشااا

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس