کد خبر 425164
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۹

اسطوره فوتبال دنیا در آستانه فینال لیگ قهرمانان اروپا گفت: هوادار یووه هستم و از قهرمانی یوونتوس خوشحال خواهم شد.

به گزارش مشرق، زین الدین زیدان ابرستاره سالهای دور فوتبال فرانسه، رئال مادرید و یوونتوس در آستانه فینال بزرگ لیگ قهرمانان اروپا تصریح کرد: به دو دلیل دوست دارم یوونتوس در فینال لیگ قهرمانان اروپا به قهرمانی برسد، یکی حضور موراتا ستاره دوست داشتنی که عاشق بازی او هستم و معتقدم که او ابرستاره آینده فوتبال رئال مادرید و اسپانیا خواهد بود و دلیل مهمتر این که یوونتوس را دوست دارم و هنوز هم خود را عضو این خانواده بزرگ می‌دانم.

زیدان با اشاره به ناکامی رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا گفت: اگر رئال مادرید به فینال رسیده بود ماجرا فرق داشت و مشخص است که هوادار رئال مادرید بودم اما در این بازی بزرگ دوست دارم یوونتوس به قهرمانی برسد.

زیزو ادامه داد: از مربیگری بنیتس حمایت و استقبال می‌کنم، او مربی بزرگی است و چنین مرد بزرگی را رقیب خود نمی‌دانم، دوران مربیگری من در رئال مادرید هنوز نرسیده و خود را در اندازه مربیگری در رئال مادرید نمی‌بینم، تیم دوم رئال مادرید برای من خوب است و هنوز در حال کسب تجربه در این تیم خوب و دوست داشتنی هستم.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • شهران ۱۱:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۶
    0 0
    دیدگاه رو دقت کنین... نه مثل منصوریان و علی دایی و گل محمدی خودشون رو مالک تیم های استقلال و پرسپولیس میدونن... واقعا این تفکر ستودنیه... چندبار بهترین بازیکن دنیا شده ولی میگه هنوز مربیگری تیم اصلی برام زوده... احسنت زیدان

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس