کد خبر 424990
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۴:۱۱

محمد اصولیان کارشناس بازار سرمایه گفت: :در حال حاضر با توجه به کاهش قیمت سهام و رسیدن قیمت‌ها به کف، بهترین فرصت برای خرید سهام برای سرمایه گذاران ایجاد شده است.

به گزارش مشرق، محمد اصولیان کارشناس بازار سرمایه در خصوص روند بازار سرمایه گفت:در حال حاضر در روند قیمتی بازار سرمایه هیچ ‌گونه اصلاح قیمتی صورت نگرفته و در واقع آنچه که در بازار شاهد هستیم تعادل نسبتا منفی است.

وی ادامه داد:بازار سرمایه بیشتر برگرفته از مسائل اقتصادی کشور بوده و از موضوعات سیاسی کمتر تاثیر گرفته است.

اصولیان با در توضیح تاثیر نقدینیگی در بازار سرمایه اظهار داشت:ورود نقدینیگی به بازار جان تازه‌ای می‌دهد و هموار شدن مسیر جریان برای بازار یک موضوع مهم و جدی است.

کارشناس بازار سرمایه تصریح کرد:توافق و یا عدم توافق در مذاکرات می‌تواند عکس‌العمل‌های متفاوتی را از سرمایه‌گذاران در بر داشته باشد و اهم این موضوع واریز نقدینگی از بانک‌ها  به سمت بازار سرمایه خواهد بود.

وی در این‌باره افزود:در حالی که شرکت‌های بورسی با کمبود نقدیگی دست و پنجه نرم می‌کنند نمی‌توان انتظار بهبود در روند بازار سرمایه را داشت.

اصولیان در بیان دلایل رشد بازار سرمایه گفت:با کاهش نرخ بهره،واریز نقدینگی،ایجاد فرصت‌های جایگزینی می‌توانیم شاهد رشد شاخص باشیم.

کارشناس بازار سرمایه در توضیح زمان مناسب برای خرید سهام یادآور شد:در حال حاضر با توجه به کاهش قیمت سهام و رسیدن قیمت‌ها به کف می‌تواند بهترین فرصت برای خرید سهام باشد.

وی ادامه داد:اما نکته قابل بررسی برای خرید سهام وارد کردن سرمایه‌گذاران حقوقی قبل از حقیقی‌ها است و در این شرایط ابتدا باید گرئه حقوقی‌ه ا تصمیم ‌گیری کنند و بعد حقیقی‌ها را تشویق به خرید کنیم.

اصولیان تاکید کرد:خرید گروه حقیقی‌ها همزمام بت حقوقی‌ها موجب ایجاد یک جو روانی و هیجانات منفی در بازار سرمایه ‌می‌شود و هیجانات بیش از بیش بر روند منفی بازار دامن خواهد زد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • ۰۸:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۶
    0 0
    خودتی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس