کد خبر 424953
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۱:۵۳

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اگر شرایط سال آینده پرسپولیس خوب باشد و بازیکنان خوبی جذب این تیم شوند، در تیم می‌مانم، وگرنه فکر دیگری خواهم کرد.

عالیشاه شرط ماندن در پرسپولیس را اعلام کرد
به گزارش مشرق، امید عالیشاه در خصوص اینکه در روزهای تعطیلی فوتبال چه می‌کند، گفت: بعد از اینکه فصل سخت و تلخی را پشت سر گذاشتیم فعلاً مشغول استراحت هستم، البته فصل پرفراز و نشیبی را پشت سر گذاشتیم که کابوس‌وار بود، اما به هر حال تمام شد و امیدوارم مسئولان از این سال درس بگیرند و به فکر هواداران پرسپولیس باشند.

وی درباره اینکه در این روزها کسی از مسئولان باشگاه پرسپولیس با وی تماس گرفته یا نه، ادامه داد: از پرسپولیس تا الان هیچ‌کس با من تماس نگرفته و خبری از مسئولان باشگاه ندارم.

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس درباره اینکه برانکو اعلام کرده اگر پول او تا چند روز آینده به وی پرداخت نشود، از این تیم خواهد رفت، اظهار داشت: برانکو هم می‌داند که شرایط تیم فوتبال پرسپولیس شرایط خوبی نیست و اگر با این شرایطی که داریم وارد لیگ برتر سال آینده شویم، قطعاً وضعیت از این بدتر می‌شود و برانکو هم می‌داند که با رخ دادن چنین اتفاقی اعتبار خودش زیر سؤال خواهد رفت و به همین دلیل، اینطور حدس زده که البته حق هم دارد.

وی افزود: همین حالا قرارداد یازده بازیکن پرسپولیس تمام شده و اگر مسئولان باشگاه دست نجنبانند، همین بازیکنان هم از دست می‌روند و راهی تیم‌های دیگر می‌شوند. اکثر بازیکنان پرسپولیس نهایتاً ۶۰ درصد از قراردادشان را گرفته‌اند و از سال گذشته هم طلبکار هستند، البته شرایط خود من هم همین‌طور است و مسئولان باشگاه باید به فکر باشند و ضمن حفظ همین یازده بازیکن، بازیکنان جدیدی هم جذب کنند تا پرسپولیس سال آینده به مشکل نخورد، هر چند که اگر مسئولان دیر به فکر باشند، دیر خواهد شد.

عالیشاه در خصوص اینکه خودش در پرسپولیس خواهد ماند یا راهی تیم دیگری می‌شود، افزود: خودم دوست دارم در پرسپولیس بمانم، اما باید شرایط فراهم باشد. اگر بازیکنان خوبی جذب تیم شوند، در تیم می‌مانم وگرنه باید فکر دیگری کنم.

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس درباره پیشنهادهای خارجی که به وی رسیده و احتمال لژیونر شدنش در سال آینده اظهار داشت: به هر حال احتمال لژیونر شدنم وجود دارد چرا که پیشنهادهایی از برخی تیم‌های خارجی دارم، اما در حال حاضر منتظر روشن شدن وضعیت پرسپولیس هستم و اگر به هر دلیلی در تیم نمانم، به پیشنهادهای خارجی‌ام فکر خواهم کرد.

عالیشاه درباره اینکه اگر لژیونر شود مشکلی بابت خروج از کشور به دلیل سرباز بودن ندارد، افزود: من دانشجو هستم و مشکل سربازی ندارم و اگر قرار به لژیونر شدن باشد، می‌توانم به دلیل دانشجو بودن از کشور خارج شوم.

وی درباره اینکه چقدر احتمال وجود دارد که پرسپولیس سال آینده با مشکلاتی که در لیگ امسال داشت روبه‌رو نشود، افزود: اگر تقویت شویم و مشکلات مالی نباشد، می‌توان به آینده امیدوار بود. ما در فصلی که گذشت آنقدر مشکل داشتیم که گفتنی نیست، ما حتی مشکل لباس داشتیم و این اتفاق‌ها در شأن تیمی مثل پرسپولیس نیست و همه بازیکنان در این شرایط اذیت شدند. ما حتی به دلیل همین مسائل برای بازی کردن استرس داشتیم و همه فکر ما به اتفاقات حاشیه‌ای بود و باید بگویم امسال بیشتر فکر بازیکنان، بیرون از زمین بود تا داخل آن. به هر حال بازیکن باید تمرکزش بر روی بازی کردن باشد نه مسائل دیگر. نه مسائلی مثل لباس تمرین، پول و... .

وی در پایان گفت: امیدوارم هر چه زودتر وضعیت پرسپولیس مشخص شود تا کارها اصولی انجام شود، چرا که در این شرایط فقط هواداران پرسپولیس هستند که ضرر می‌کنند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۰:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۶
    0 0
    انقد پرسپلیس بدبخت شده که این بازیکنهای درجه چهارمی هم ناز میکنند؟
  • ۱۰:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۶
    0 0
    بازهم بلاتكليفي را بما تحميل كردند! امسال وضع بدتره
  • ۱۲:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۶
    0 0
    این جوجه های طوری می گویند که از خارجی ها پیشنهاد دارند انگار که بارسلو و رئال مادرید و منچستر انها را می خوانند ...
  • ۱۴:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۶
    0 0
    تو هم برو به درک. فکر کردی کی هستی که واسه پرسپولیس طاقچه بالا میزاری.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس