کد خبر 424661
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۰

مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی، اعلام کرد: طی دو روز آینده در اغلب استان های کشور شاهد وزش باد و گرد و غبار خواهیم بود.

پیش بینی وضعیت جوی کشور
به گزارش مشرق، احد وطیفه گفت: در دو روز آینده در ساعات بعدازظهر و اوایل شب در برخی نقاط استان های البرز، تهران، قم، مرکزی، شمال اصفهان و سمنان وزش باد و گرد و خاک پیش بینی می شود. همچنین در این مدت در استان های واقع در شمال شرق و شرق کشور نیز وزش باد شدید در ساعات بعدازظهر و اوایل شب در برخی نقاط با گرد و خاک همراه خواهد بود.

وی افزود: امروز در استان های واقع در غرب، شمال غرب، جنوب غرب و تا حدودی جنوب کشور پدیده گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا پیش بینی می شود که انتظار می رود به تدریج از اواخر وقت این روز از میزان آن کاسته شود.

وظیفه ادامه داد: امروز تهران هوای صاف در بعدازظهر افزایش ابر و بارش پراکنده در پاره ای نقاط رعد و برق و وزش باد شدید خواهد داشت و فردا کمی ابری در بعدازظهر افزایش ابر و بارش پراکنده در ارتفاعات رعد و برق در شهرهای جنوبی باد و گرد و خاک پیش بینی می شود.

به گفته وی، پس فردا هوای تهران قسمتی ابری در بعدازظهر افزایش ابر و وزش باد در ارتفاعات بارش پراکنده در پاره ای نقاط غبار صبحگاهی پیش بینی می شود.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • مهدی7 ۲۲:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۴
    0 0
    تهران نه کشور همه کشور تهران نیست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس