کد خبر 424636
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۸

یوهان کرایف، اسطوره سابق بارسلونا، در اقدامی عجیب، به حمایت از شاگرد سابقش لوئیس فیگو در مقابل مدیران بارسا پرداخت.

به گزارش مشرق، شب گذشته از سوی یوفا، اسامی بازیکنان منتخب بارسلونا-یووه برای دیداری دوستانه و نمادین با تیم ستارگان دنیا که قرار است فردا در برلین برگزار شود، اعلام شد و در نهایت تعجب، نام فیگو نیز در میان اسامی به چشم می خورد.

لوئیس فیگویی که زمانی کاپیتان بارسلونا بود ولی پس از رفتن به رئال به یک چهره منفور در میان هواداران بارسا تبدیل شد. باشگاه بارسلونا ساعتی بعد اعلام کرد که یوفا با درخواست این باشگاه برای خط زدن نام فیگو از تیم ستارگان بارسا-یووه موافق کرده است.

یوهان کرایف در واکنش به این موضوع با عصبانیت به خبرنگاران گفت:" این رفتار مدیران بارسا با فیگو از نظر من بیهوده است. من خیلی خوب فیگو و مشکلات او را می شناسم.در انتقال فیگو به رئال، این بازیکن مقصر نبود و مشکل اصلی به بی لیاقتی مدیران وقت بارسلونا برمی گردد. فیگو حق داشت به رئال برود و او اینگونه به قدرنشناسی مدیران باشگاه واکنش نشان داد."

کرایف در مورد بازی فینال لیگ قهرمانان گفت:" واضح است که بارسا شانس بیشتری دارد ولی ایتالیایی ها هرگز پا پس نمی کشند. بازی دشواری خواهد بود. همانند سال 92 که با سمپدوریا در فینال روبرو شدیم و کار قهرمانی ما به وقت اضافه کشیده شد."

کرایف در مورد آمدن بنیتس به رئال گفت:" در آینده خواهیم دید بازیکنان رئال که همگی از آنچلوتی حمایت کرده بودند، با بنیتس چگونه کنار خواهند آمد."

اسطوره بارسا در مورد مقایسه مسی با پله و مارادونا نیز گفت:" این یک مقایسه نادرست و بیهوده است. نمی توان بازیکنان متعلق به دهه های مختلف را با یکدیگر قیاس کرد. این تنها یک موضوع جالب برای رسانه هاست."
منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۹:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۴
    0 0
    ما با رئالی جماعت سنمی نداریم ، ما همیشه قهرمانیم و اونا مثل هالیوود میمونن با کلی ستاره ی مغرور و بدرد نخور

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس