کد خبر 424467
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۰:۰۷

رئیس اداره راه و شهرسازی لاریجان با اشاره به آغاز حرکت زائران مرقد امام و تردد آنها در محور مواصلاتی هراز، گفت: هم‌اکنون ترافیک این جاده شریانی نیمه‌سنگین است.

به گزارش مشرق، علی نوری‌پور، با بیان اینکه هم‌اکنون ترافیک محور مواصلاتی هراز نیمه‌سنگین گزارش شده است و تردد در آن جریان دارد، اظهار کرد: این محور در روزهای ابتدایی خردادماه امسال با ریزش شدید کوه در منطقه بلبل‌خوان در کیلومتر 35 آمل مواجه بود که پس از چند روز تلاش شبانه‌روزی راهداران و عوامل راه و شهرسازی بازگشایی شد.

وی با اشاره به اینکه حرکت زائران مرقد امام (ره) برای شرکت در بیست‌وششمین سالگرد بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی در محور هراز آغاز شده است، افزود: ترافیک در بیشتر مناطق از این جاده شریانی نیمه‌سنگین است.

رئیس اداره راه و شهرسازی لاریجان با اعلام تعطیلات سه‌روزه در هفته جاری، خاطرنشان کرد: بسیاری از هم‌وطنان‌‌ هم‌اکنون عازم استان‌های شمالی کشور هستند تا از هوای مطبوع و طبیعت این مناطق بهره ببرند.

این مسئول با بیان اینکه حجم تردد در محور مواصلاتی هراز از روز گذشته افزایش پیدا کرده، ادامه داد: پیش‌بینی می‌شود تا دو روز آینده تردد سنگین در محور هراز ادامه داشته باشد.

نوری‌پور از رانندگانی که قصد تردد در محور مواصلاتی هراز را دارند خواست تا با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی به اوامر مأموران پلیس‌راه، نیروی انتظامی و راهداران گوش بسپارند تا سفر خوشی را برای خود و دیگران رقم بزنند و همچنین از رانندگان تقاضا کرد تا در صورت امکان از بوق زدن در مناطق ریزشی و مکان‌هایی که احتمال ریزش مجدد کوه در آنها پیش‌بینی می‌شود، جداً خودداری کنند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس