کد خبر 424305
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۴:۲۰

رئیس کلانتری ابوسعید با اشاره به اجرای طرح پیشگیری از سرقت، از دستگیری ۲۱ سارق سابقه‌دار و کشف بیش از یک کیلوگرم هروئین و مقادیری اجناس سرقتی از دستگیرشدگان خبر داد.

به گزارش مشرق، سرهنگ کیومرث حسن‌وند با اشاره به اجرای طرح پیشگیری از سرقت در محدوده این کلانتری اظهار داشت: با توجه به اجرای طرح پیشگیری از سرقت، جلسه‌ای با نماینده دادستان ناحیه 11 تهران برگزاری شد و برابر خواست کلانتری، یکی از قضات به عنوان نماینده دادستان برای اخذ حکم قضایی، به همراه رئیس کلانتری، به نقاط جرم خیز و محل‌هایی که به عنوان پاتوق سارقان شناخته می‌شد، مراجعه کرد.

رئیس کلانتری 112 ابوسعید ادامه داد: در طول اجرای این طرح که از ساعت 6 صبح تا ساعت 13:30 ادامه یافت،‌ ماموران کلانتری ابوسعید موفق شدند 21 سارق سابقه‌دار را دستگیر کنند.

وی با اشاره به کشفیات به دست آمده گفت: از متهمان دستگیر شده یک کیلو و 20 گرم ماده مخدر هروئین، 50 گرم تریاک، 50 گرم حشیش، ابزار و دستگاه‌های تولید پایپ شیشه و 3 لیتر مشروبات الکلی کشف و ضبط شد.

حسن‌وند افزود: علاوه بر این موارد 3 دستگاه دوچرخه مسروقه، تعدادی ضبط و پخش و لاستیک خودرو، 3 موتورسیکلت و یک دستگاه 206 از دستگیر شدگان کشف شده است.
وی در پایان خاطرنشان کرد: با هماهنگی‌های به عمل آمده، متهمان دستگیر شده برای کشف سایر جرائم، در اختیار پایگاه‌های نهم پلیس آگاهی و مبارزه با مواد مخدر پایتخت قرار گرفتند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • اکبر ۰۹:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۳
    0 0
    چرا این سارقان سابقه دار را اعدام نمیکنید هم خودتان راحت شوید هم مردم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس