کد خبر 423772
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۷

کاپیتان بانوی‌پیر می‌گوید شانس تیمش برای غلبه بر بارسلونا در فینال لیگ قهرمانان اروپا کم است.

به گزارش مشرق، جان لوئیجی بوفون می‌گوید که بارسلونا شانس اول قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپاست و شانس یوونتوس برای پیروزی در فینال لیگ قهرمانان اروپا کمتر از حریف اسپانیایی‌‌اش.

بوفون 37 ساله که تیمش شنبه هفته آینده در فینال لیگ قهرمانان اروپا در برلین به مصاف بارسا می‌رود، به سایت یوفا گفت: مقابل بارسا ما برای کسب عنوان قهرمانی 35 درصد شانس داریم و به همین دلیل فکر می‌کنم که شانس قهرمانی‌‌مان در لیگ قهرمانان حتی کمتر از قبل است. ما از این موضوع آگاه هستیم و نمی‌توانیم آن را انکار کنیم، چون کاملاً واضح است. پس بدون شک باید کاملاً حواس‌مان را جمع کنیم و بدانیم برابر حریفی قرار گرفته‌ایم که پرستاره است و افتخاراتی فراوانی کسب کرده.

بوفون ادامه داد: همانطور که در مورد بازی‌‌مان برابر رئال مادرید در مرحله قبل گفتم، ما سلاح‌های محدودی برای تکمیل کارمان در لیگ قهرمانان داریم و راه‌هایی برای سخت‌ کردن کار برای بارسلونا وجود دارد. پس بازی ما باید بر همین اساس باشد. من بعد از 9 سال (پس از قهرمانی در جام جهانی 2006 به همراه تیم ملی ایتالیا) دوباره به برلین برمی‌گردم و خیلی دوست دارم بدانم که آیا این بار هم همان احساس را خواهیم داشت یا نه. با این حال فکر می‌کنم که امسال نسبت به 9 سال پیش تفاوت‌هایی زیادی وجود داشته باشد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس