کد خبر 423749
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۵

شایعه پیوستن داوید دخیا از منچستریونایتد به رئال مادرید، روز به روز قوت بیشتری می گیرند و به احتمال زیاد او جانشین کاسیاس در چارچوب دروازه رئال خواهد شد.

به گزارش مشرق، سرخیو راموس که ساعاتی پیش برای حضور در تیم ملی اسپانیا، خود را به کمپ تمرینی این تیم در مادرید رسانده بود، در محاصره خبرنگاران قرار گرفت و به سوالات مختلف آنها پاسخ گفت.

یکی از این سوالات در مورد احتمال پیوستن دخیا به رئال مادرید بود. کاپیتان دوم رئال در پاسخ به این سوال گفت:" دخیا یک دروازه بان عالی است. او دیگر یک دروازه بان تازه کار و در حال پیشرفت نیست. این یک واقعیت است. او در منچستریونایتد عالی کار کرده و برای تیم ملی هم یک مهره قابل اتکا محسوب می شود. همیشه موافق حضور بهترین ها در رئال بوده ام؛ با این حال به احترام کاسیاس و ناواس(دروازه بان های رئال) در مورد آمدن دخیا ترجیح می دهم اظهارنظر نکنم. فکر می کنم صحبت کردن در مورد بازیکنانی که هنوز متعلق به رئال نیستند، بی احترامی به بازیکنان خودی باشد."

راموس در مورد بی احترامی به سرود اسپانیا در نوکمپ گفت:" شاید نظر من به حساب نیاید اما بالاتر و مقدم تر از هر چیزی در زندگی رعایت احترام است. خوب بود اگر به سرود ملی احترام گذاشته می شد."
منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس