کد خبر 423582
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۰

مسابقه كتابخواني از كتاب «مهدي، موعود جهان» نوشته ر. بيگي به مناسبت نيمه شعبان به همت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(سلام الله علیها) برگزار مي‌شود.

 به گزارش مشرق، مسابقه كتابخواني از كتاب «مهدي، موعود جهان» نوشته ر. بيگي به مناسبت نيمه شعبان برگزار مي‌شود.

علاقه مندان به شركت در اين مسابقه مي‌توانند به حرم مطهر صحن امام رضا(ع)، مقبره شهيد مفتح از ساعت ۱۰ صبح تا ساعت ۲۳ و رواق حضرت خديجه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۹ مراجعه كنند و كتاب مهدي موعود جهان را خريداري و پاسخنامه‌ها را از انتهاي كتاب جدا كرده و در همين اماكن در صندوق مخصوص بياندازند.

سئوالات اين مسابقه در داخل كتاب به چاپ رسيده و شركت كنندگان مي‌توانند اين كتاب را از اماكن ياد شده تهيه كنند. شهرستاني‌ها هم از كتابفروشي‌ها آن را خريداري كرده و پاسخنامه را به آدرس قم، ميدان آستانه، دبيرخانه حرم مطهر بفرستند و يا از طريق پيامك پاسخ‌هاي خود را ارسال نمايند.

امكان ارسال پيامك براي همه شركت كنندگان وجود دارد. بدين صورت كه در متن پيامك بعد از مربع نام كتاب آورده مي‌شود و دوباره مربع را تايپ كرده و به ترتيب جواب‌هاي «الف، ب، ج و د» زده مي‌شود و سپس به شماره ۳۰۰۰۸۱۸۰ ارسال مي‌شود.

مهلت شركت در اين مسابقه از اول خرداد تا اول تيرماه است و برندگان آن در نيمه ماه مبارك رمضان معرفي مي‌شوند.

شايان ذكر است كه در اين كتاب از داستان ازدواج پدر و مادر حضرت مهدي (عج) تا اوصاف آن حضرت و دعاهاي مختلف و شبهاتي كه در رابطه با آن حضرت وجود دارد و پاسخ به آنها مطالبي بيان مي‌شود.

منبع: روابط عمومی آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س)

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس