کد خبر 423506
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۴

عضو کمیسیون آموزش مجلس گفت: طرح دو فوریتی برای افزایش حقوق معلمان به امضای ۱۴۴ نماینده رسید و به هیأت رئیسه مجلس تقدیم شد.

به گزارش مشرق، قاسم احمدی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان اینکه طرح دو فوریتی برای رفع مشکلات حقوقی معلمان به امضای 144 نماینده مجلس رسیده است، اظهار داشت: این طرح به یک درصد ارزش افزوده از مباحث مالیات اشاره دارد تا از این طریق بتوانیم میزان کمبود حقوق معلمان را پوشش دهیم.

وی با اشاره به اینکه این طرح مربوط به مطالبات و معوقات معلمان نیست بلکه حقوق معلمان است، ادامه داد: ممکن است این طرح را مطابق اصل 75 قانون اساسی تلقی کنند اما اصل 75 قانون اساسی می‌گوید اگر شما قرار است برای جایی هزینه‌ای در نظر بگیرید باید منابع آن را پیش‌بینی کنید و اگر منابع نداشته باشد، آن طرح رد می‌شود.

عضو کمیسیون آموزش مجلس یادآور شد: این یک درصد ارزش افزوده مالیاتی است که باید اخذ شود و یک درصد را قبلاً در بهداشت و درمان استفاده کردیم و حالا گفتیم یک درصد برای معلمان استفاده کنیم.

وی اضافه کرد: هنوز هیأت رئیسه مجلس این طرح را در لیست قرار نداده است و قطعی نیست اما اعتقاد داریم این حق معلمان است؛ اگر سال گذشته حدود 15.5 درصد از پول کشور را در اختیار بهداشت، درمان قرار دادیم که مهم است، معلمان نیز مهم هستند.

احمدی خاطرنشان کرد: امروز مشکلات معلمان آنقدر زیاد است که نمی‌توانند آن را پشت در بگذارند و مجبور به بردن سر کلاس است و به همین خاطر اعتقاد داریم این یک درصد باید پذیرفته شود و از هیأت رئیسه مجلس انتظار داریم تا کمک کند این طرح مطرح شود.

وی تصریح کرد: این طرح چاپ و بین نمایندگان توزیع شد اما هنوز مجوز برای طرح آن به صورت دو فوریتی داده نشده است و امیدواریم هر چه زودتر این مجوز داده شود تا در صحن علنی مجلس مطرح کنیم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 66
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 29
  • بازنشسته ۱۱:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
    0 0
    انشاالله درین طرح بازنشستگان سنوات گذشته هم درنظر گرفته شوندبازنسستگان لطف کنند نظر بدهند
  • ۱۱:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
    0 0
    پس چرا میگی در دستور کار مجلس قرار گرفت لطفا تیتر و عوض کن
  • علیرضا ۱۱:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
    0 0
    شنیدن کی بود مانند دیدن
  • ۱۲:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
    0 0
    مشرق جان تا آخرش لطفا پیگیری کن
  • رضا از چالوس ۱۲:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
    0 0
    حاجی جان انتخابات نزدیکه!! تا حالا کجا بودی؟
  • فرهنگی ۱۲:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
    0 0
    از نمایندگان مجلس و جناب اقای احمدی که واقع بینانه پیگیر این امر هستند بی نهایت سپاسگزلریم
  • سعید روحی ۱۲:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
    0 0
    مشرق میزاشتی به بار بشینه بعد رسانه یی کنی --الان نزدیک انتخابات شده دوباره نمایندگان یاد فرهنگیان و محرومین افتادن --از فردا دوباره حمله به معلمان شروع میشه که هر روز اخبار از طلبکاری معلمان -رتبه بندی معلمان -خواربار برای معلمان و خیلی حرفای دیگه --هنوز فقط حرفشو زدن هر وقت مرد عمل شدن اون وقت چیزی بنویس
  • حیدر ۱۲:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
    0 0
    این قبر که برای ان گریه می کنید هنوز مرده ای توش نیست.
  • احمد ۱۲:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
    0 0
    سلام.نمایندگان محترم.خواهش میکنیم فکری هم برای حقوق کارمندان جهاد کشاورذی کنیدچون بعداز 25 سال حقوق یک کارشناس به 1500000 نمیرسد آیا این ظلم نیست
  • مردم ۱۲:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
    0 0
    بعضی این معلمها ملک وخونه اضافیومغازه وباغ دارند-برای چی بخاطر یک تعدادی یک تعدای باافزایش حقوقشان ،بایدگرانی وتورم راتحمل کنند -حداقل نظام هماهنگ پرداخت رااجراکنیدازاونهای که زیادمیگیرندبدهیدبه کم حقوق بگیرها تازه کاری کنیدیک چیزی به جیب دولت بره-ضمنا افزایش حقوقی که میخواهیداعمال کنیدازجیب کی میخواهیدبدهید-دولت که میگوییدمنابع نداردإ؟
  • کارمند وزارت تعاون کار در استان ۱۲:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
    0 0
    لطفا افزایش حقوق کارمندان وزارت تعاون ، کار رو در برنامه مجلس محترم قرار دهید واقعا حقوق ما پایین و کمه شما رو بخدا بفکر ما هم باشید.وزیر محترم ما بفکر نیست خواهشا نمایندگان محترم بفکر ما باشند.
  • فرهنگی ۱۲:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
    0 0
    سلام عالی است اگر بهداشت مهم است آموزش و پرورش هم مهمتر است چرا که بحث بهداشت یک درس است از مکتب معلم پزشک خروجی کلاس درس معلم است کاش سریعتر نهایی و به مجلس برود راستی دولت نظرش در این رابطه چیست نکند مخالف باشد؟ اگر مخالف بود اطلاع رسانی به موقع بکنید تا فصل انتخابات نزدیک نشده است ؟!!!
  • معلم بدبخت ۱۳:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
    0 0
    بخدا بروید هم اکنون حساب معلمها را از بانک بگیرید اگر معلمی مبلغی در حساب داشت ، به معلمها بگویید بی خود هی نق افزایش حقوق یر می دهید.
  • ايراني ۱۳:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
    0 0
    معلماني كه فقط سالي پنج ماه اونم هفته اي 3 روز سركار مي روند حق دارند ولي بقيه ادارات دولتي كه وابسته به شركت نفت يا مخابرات يا ساير شركت هاي پر در آمد نيستند اصلا حق افزايش حقوق ندارند آيا اين براي اين نيست كه نمايند گان مي خواهند از نمد حقوق معلمان در انتخابات امسال براي خود كلاهي درست كنند؟؟؟
  • حمید حسین زاده ۱۳:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
    0 0
    معلمهای بازنشسته سالهای قبل هر سال فقیر تر میشوند چون مثلا ده ذرصد پانصد هزار تومان میشودپنجاه هزار تومان درحالی که ده درصد دو میلیون تومان میشود دویست هزار تومان! لطفا تدبیری بیاندیشید تا بیش از این در لابلای چرخهای زندگی شرمنده زن و بچه و عروس و داماد و نوه ها نباشیم . معلم بازنشسته فرهنگی
  • فرهنگی ۱۳:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
    0 0
    اگرنتوانیم بخوانیم نمیتوانیم به نکات بهداشتی توجه کنیم.پس آموزش مقدمه هرکاریست .
  • فرهنگی ۱۳:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
    0 0
    بذار اول مهر برسه قول میدم علاوه بر یک درصد مبلغ اضافه که حامل های انرژی داشتن اونم اضافه بشه به حقوق فرهنگیان عزیز که واقعا حق شان خیلی بیشتر از این هاست همکاران با اتحاد روی سه برابری حقوق فکر کنید
  • علی ۱۳:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
    0 0
    سلام نمایندگان عزیز مجلس لطفا یک فکری هم به حال بازنشستگان آموزش پرورش بکنید اون ها مشکلشان بیشتر از معلمان شاغل است ومثل شاغلین نمیتونن تجمع کنند وحقشان را بگیرند ودستشان از همه جا کوتاهه .
  • ۱۳:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
    0 0
    اگر عملی شود خوب است.
  • سامان ۱۳:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
    0 0
    تو کشوری که معلم فوق لیسانسش یک پنجم سیکل بانک مزایا نداشته باشه باید فاتحه اون نظام آموزشی خوانده باشه
  • حمید ۱۳:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
    0 0
    کاش نماینده ها به بدبختی کارگرها هم فکر میکردن که الان موضوع بییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییست هزار تومان افزایش حق مسکن کارگرها به مراجع تقلید کشیده نمیشد.
  • حسن فاتحی ۱۳:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
    0 0
    500 هزار معلم خانم داریم که اکثرا همسراشون هم کارمندند معلم مردها هم اکثرا بدیل اوقات تعطلیلی زیاد دو شغلند.بیمه درمانی مناسب هم هستند.بروید ناشکر نباشید.نتیجه کارشان را هم از مردم سوال کنید ببینید چند میدهند؟فکر نکنم خوب باشد و هزار دلیل دیگه که خواهشا حقوقشان زیاد نکنید به دولت روحانی فشار وارد میشه خوش باشی مشرق
  • بوسجین ۱۳:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
    0 0
    ایا بازنسشتگان فرهنگی هم در این بررسی قرار می گیرند الان حقوق یک بازنشسته دخانیات که سواد هم ندارد از یک معلم بازنشسته لیسانس بیشتر است
  • كارمند فني و حرفه اي ۱۳:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
    0 0
    لطفا افزایش حقوق کارمندان سازمان آموزش فني و حرفه اي زير مجموعه وزارت تعاون ، کار رو در برنامه مجلس محترم قرار دهید واقعا حقوق ما پایین و کمه شما رو بخدا بفکر ما هم باشید.خواهشا نمایندگان محترم بفکر ما باشند.
  • کارمند ۱۳:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
    0 0
    یه فکری به حقوق کارمندان فرهنگ و ارشاداسلامی بکنید خیلی کمه.
  • ۱۴:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
    0 0
    من معلم ک مدتیست از کارم ناامیدم مگه با این طرح امیدوار شوم ب خدمت و کارم فردوس توسی
  • مربی فنی و حرفه ای ۱۴:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
    0 0
    سال گذشته مجلس می خواست طرحی را برای افزایش حقوق کارکنان فنی و حرفه ای تصویب کنه و بخاطر همین اصل 75 قانون اساسی و به این دلیل که بار مالی داره و بقیه سازمانها هم درخواست افزایش حقوق می کنن این طرح رد شد و تصویب نشد در حالی که کل پرسنل فنی و حرفه ای کشور در حدود 10 هزار نفر بیشتر نیستن!!!!! حالا چطوره که پای معلم ها که پیش میاد اصل 75 مانع نیست و برای جمعیت بیش از 1 میلیون نفری آموزش و پرورش صحبت از بار مالی در بین نیست؟؟؟ این هموم عدالتیه که به دنبالش هستیم؟؟؟ نماینده های مجلس اگه این دنیا هم نخوان پاسخگوی این یک بام و چند هوا باشن بالاخره در محضر خداوند منتقم باید پاسخگو باشند؟!!!
  • ۱۴:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
    0 0
    کلاس های خصوصی رو هم حساب کردی ؟
  • فقیر ۱۴:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
    0 0
    از نمایندگان محترم نهایت تشکر را داریم وامیدواریم نهایت تلاش خود را به کار گیرند چون ما از آنها انتظار داریم
  • رضا ۱۴:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
    0 0
    واقعا زندگی برای بازنشستگان سخت و غیر قابل تحمل است دولت محترم باید فکری به حال این افراد بنماید. اکثر نمایندگان مجلس از قشر فرهنگیان می باشند و یا برای رای گرفتن به دنبال این قشر هستند پس چرا وقتی وارد مجلس می شوند همه چیز رو فراموش می کنند و خود این افراد مخالف سرسخت افزایش حقوق فرهنگیان می شوند.
  • زهرا ۱۴:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
    0 0
    فکری هم به حال باز نشستگان سالهای قبل از89بکنید که با داشتن فرزندان فوق لسانس بیکار دست درجیب پر ومادر چه ناراحتیهایی دارندفرزندان انها در زمان کودکی به علت شغل پر ومادرشان اسایش نداشتند وحالا بیکاری خودشان وکمبود درامد پرومادربازنشسته شان وهردودرامدی زیردوونیم ملیون
  • مربی فنی و حرفه ای ۱۴:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
    0 0
    سال گذشته مجلس می خواست طرحی را برای افزایش حقوق کارکنان فنی و حرفه ای تصویب کنه و بخاطر همین اصل 75 قانون اساسی و به این دلیل که بار مالی داره و بقیه سازمانها هم درخواست افزایش حقوق می کنن این طرح رد شد و تصویب نشد در حالی که کل پرسنل فنی و حرفه ای کشور در حدود 10 هزار نفر بیشتر نیستن!!!!! حالا چطوره که پای معلم ها که پیش میاد اصل 75 مانع نیست و برای جمعیت بیش از 1 میلیون نفری آموزش و پرورش صحبت از بار مالی در بین نیست؟؟؟ این هموم عدالتیه که به دنبالش هستیم؟؟؟ نماینده های مجلس اگه این دنیا هم نخوان پاسخگوی این یک بام و چند هوا باشن بالاخره در محضر خداوند منتقم باید پاسخگو باشند؟!!!
  • ۱۴:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
    0 0
    ايا اين طرح شامل حال فرهنگيان باز نشسته هم ميشه ؟
  • فرهنگی بازنسشته ۱۴:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
    0 0
    مابازنشستگان سختی های زیادی متحمل شدیم زمان خدمت ماتعداد دانش آموزان 60نفره دریک کلاس وسروکله ردن باآنهادرهوای گرم بدون کولرسختی هاوکمبودهاوفشارهای ناشی ازجنگ تحمیلی ،30سال خدمت بامدرک لیسانس 1300حقوق ناچیزبا3فرزند دانشجووازطرفی بیماری ناشی ازکهولت سن وهزینه داروودرمان زیرخط فقرزندگی میکنیم خط فقر2700اعلام شده .آخه این زندگی است که برای فرهنگیان ساخین؟
  • کارمند ۱۴:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
    0 0
    ببخشید در اختیار وزارت بهداشت ن در اختیار کارمندانش.من خودم کارمند بهداشتی وزارت خونه هستم دریغ از یک ریال افزایش
  • مربی فنی و حرفه ای ۱۴:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
    0 0
    سال گذشته مجلس می خواست طرحی را برای افزایش حقوق کارکنان فنی و حرفه ای تصویب کنه و بخاطر همین اصل 75 قانون اساسی و به این دلیل که بار مالی داره و بقیه سازمانها هم درخواست افزایش حقوق می کنن این طرح رد شد و تصویب نشد در حالی که کل پرسنل فنی و حرفه ای کشور در حدود 10 هزار نفر بیشتر نیستن!!!!! حالا چطوره که پای معلم ها که پیش میاد اصل 75 مانع نیست و برای جمعیت بیش از 1 میلیون نفری آموزش و پرورش صحبت از بار مالی در بین نیست؟؟؟
  • ح ۱۴:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
    0 0
    اگه زودتر از موعود باز نشسته شده اید جای شک دارد.
  • علی ۱۴:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
    0 0
    زعمل کاربرآید نه به حرف
  • ناشناس ۱۵:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
    0 0
    اگه لاریجانی مخالفت نکنه خوبه .
  • محمدازیزد ۱۵:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
    0 0
    سلام معلم هستم دوستان معلم فقط تو بوغ و کرنا است اگه قرار باشه چیزی اضافه کنن اول به بقیه میدن ولی به اسم معلم واقعا داره به معلم وآموزش وپرورش ظلم میشه یادتون باشه معلم که دغدغه ی فراوان دارد ضررش به همه ی بچه ها هم میرسد واقعا حس میکنم خدایا به امید خودت
  • کارمند ۱۵:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
    0 0
    کجای حقوق معلمان کمه!!! ۴ ناه که تعطیلند و ۸ ت۱۲ ظهر سرکارند?تازه زیاد از حقشون مبگیرند چرا این معلمها چشم دلشان سیر نمشه۰
  • حکمت ۱۵:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
    0 0
    ای کاش به رگ غیرت نمایندگان بر می خورد و حقوق کارکنان درمان بهداری نیروهای مسلح را فکری می کردند،اگر روبشان می شود بفرمایند چقدر است
  • ۱۵:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
    0 0
    حقوق.شهرداریها.راهم.افزایش،دهید
  • ۱۶:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
    0 0
    هله هوله که میخورید ..
  • ۱۶:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
    0 0
    س.معلم باید در هر کاری الگو باشد.ازلحاظ پوشش.رفتارش.ماشینش.کلاس درسش وزندگیش وخانه اش و...پس این کار مستلزم داشتن حقوق کافی است.واین به نفع کل جامع وپیشرفت کشور عزیزمون ایرانه.تا این قشربتونن فرزندان باسواد ولایق ودرخور شان ومنزلت تاریخ بزرگ ایران زمین تربیت کنن.به امید روزی که بر قله های رفیع علمی صعود کنیم.
  • ۱۶:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
    0 0
    ای کاش برای پرستاران هم طرح اجرا می شد . وقتی فرهنگیان اعتراض می کنند سریع اجرا می شود و وقتی پرسنل علوم پزشکی اعتراض می کنند ، دهانشان را با سرب گداخته پر می کنند .
  • مهدی ۱۶:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
    0 0
    در پاسخ به اونی که گفته بانک سیکل داره باید بعرض برسانم الان تحولداری در بانک حداقل باید لیسانس یا فوق داشته باشی. دوما اگه شما هم میتونستی استخدام بانک میشدی پس نمیتونی خودت. را با دیگران مقایسه نکن
  • علی ۱۶:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
    0 0
    دانشمند خسته نباشی
  • ali ۱۶:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
    0 0
    سلام احمد اقا شما واقعافکرمیکنید اضافه کردن حقوق و....... درباره فرهنگیان واقعیت دارد ؟نه عزیز چون تعداد فرهنگیان زیاد است وبرای تبلیغ این کارها را می کنند . از فرهنگیان نزدیکت بپرس نه از اخبار وسایت های که با این تیتر ها می خواهند کاربران را به طرف خود جذب کنند. انشاالله که حقوق تمام اقشار جامعه به حد نرمال خود برسد
  • فرهنگی ۱۷:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
    0 0
    اون اقای کارمندی که میگه معلما 8تا12کار میکنن درک خیلی چیزارو نداره.
  • ناشناس ۱۷:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
    0 0
    خداوکیلی این معلمهاکارآیشان چی بوده إ؟جزبک مشت جوان عاشق پول ودوردرو وثروت إ؟(اگربگویندبخاطرمسائل مالیست که بازهم وای بحال چنین معلمانی -معلمها،تمام جیره خواران وحقوق بگیران دولتی،خصولتی،شرکتهای وابسته،نهادهاوارگانهای لشکری وکشوری که(ملک،باغ،مغازه،زمین وخونه اضافی دارندوچندشغله های رسمی وپیمانی)راابتدا ازمابقی مشخص وجداکرده،بعد نظام هماهنگ پرداخت را(باطبقه بندی لازم وباتوجه به تلاش،هزینه هایشان،خلاقیت،تجربه،سن،مهارت،فرزند،دارائیهایشان،تخصص وارزشیابیهای دیگه وکسرامتیازات بیخودی دیگه)اعمال کنید-مطمئنا بااین کارآیی وراندمانی که دارند،منابع دولت هم اضاف میشود.ضمنا حالا چرااینقدرعجله داریدبرای افزایش حقوقهایشان،چندوقت دیگه این تحریمهاوجنگهای نیابتی بخاطر(متوهمها،خودسرها،جنگ طلبها،دشمنتراشها،تندروهای داخلی وخارجی...)براشته نمیشود-خودبخودهمه باهم فلاکتزده میشیم میره پیه کارش
  • صادق ۱۷:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
    0 0
    نمیدونم اونایی که میگن معلما بیکارن درکی از شغل معلمی ندارند یه هفته بیان برن سرکلاس ببین چه بلایی سرشون میاد من ۵سال نمیشه معلم شدم انواع بیماری های عصبی اومده سراغم تصور کنید هر روز بخواین با ۳۰ بچه سروکله بزنید که همه اش هم دنبال مسخره کردن دبرشون هستن ببینید چه حالی بهتون دست میده اگه این تعطیلات نباشه به خدا دیوونه میشیم درضمن میدونید استاندارد بین المللی هر ۸ساعت کار اداری معادل یک ساعت تدریسه؟پس بدونید دارین در مورد چی حرف میزنید خواهشا
  • صادق ۱۷:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
    0 0
    نمیدونم اونایی که میگن معلما بیکارن درکی از شغل معلمی ندارند یه هفته بیان برن سرکلاس ببین چه بلایی سرشون میاد من ۵سال نمیشه معلم شدم انواع بیماری های عصبی اومده سراغم تصور کنید هر روز بخواین با ۳۰ بچه سروکله بزنید که همه اش هم دنبال مسخره کردن دبرشون هستن ببینید چه حالی بهتون دست میده اگه این تعطیلات نباشه به خدا دیوونه میشیم درضمن میدونید استاندارد بین المللی هر ۸ساعت کار اداری معادل یک ساعت تدریسه؟پس بدونید دارین در مورد چی حرف میزنید خواهشا
  • ۱۸:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
    0 0
    شما در یک هفته 30 تا ارباب رجوع داری ولی یک معلم در کل هفته با 30 تا بچه با تربیت های مختلف سرو کار داره..
  • حقگو ۱۸:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
    0 0
    معلمان درسال چهارالی پنج ماه دست به سیاه وسفید نمی زنند ودر هفته 24ساعت سرکارمیروند همین حق فعلیشان هم زیاد است
  • ۱۸:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
    0 0
    حرف حق زدی از کجا می خاند بیارن معلومه دیگه یکم عوارض رو زیاد میکنن
  • ۱۹:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
    0 0
    اول که معلمها پنج ماه نمیرن وبا امتحانات خرداد نه ماه کار میکنن دوم اینکه ساعت کاری هر مغلم طبق قانون بیست و چهار ساعت موظفی است و 800 ساعت در طول کل سال سوم اینکه تمام کشور و اینده ان مدیون زحمات این قشر است چهارم اینکه معلم با بیست وپنج سال کار الان خیلی بگیره به یک ونیم نمیرسه در حالیکه ادارات دیگه بالای سه و چهاره
  • معلم ۱۹:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
    0 0
    خط فقر دومیلیون وهفتصده حقوق من معلم با 28سال سابقه یک وهفتصده یعنی اگه 2میلیون به حقوقم اضافه بشه تازه از خط فقر نجات پیدا میکنم ناگفته نماند خط فرق همیشه پا برجاست
  • ۱۱:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۲
    0 0
    بوق..
  • ۱۲:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۲
    0 0
    ایرانی دانشمند یک معلم برای مطالعه و تحقیق هم وقت می خواهد و امکانات اگر آموزش وپرروش قوی بود شما اینقدر کم سواد نبودی
  • ۱۶:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۲
    0 0
    نگه داشتن سی بچه بی شعور که بچه های بعضی از همین آدم ها است واقعا کار سختی است. والسلام
  • حمید ۱۱:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۳
    0 0
    ببخشید درک چی رو نداره ؟
  • علی ۱۴:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۳
    0 0
    زعمل کاربرآید نه به حرف
  • دختری از اصفهان ۲۳:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۳
    0 0
    سایت مشرق خوب بود متنی هم که من نوشته بودم رو میذاشتی تا لااقل بدونند تو این مملکت چه خبره!!! متاسفم که حرفمو به گوش کسی نرسوندی...
  • ۰۳:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۴
    0 0
    همینم که میگیرن از سرشونم زیاده در سال 6ماه میرن سر کار اونم تا ساعت 12 ظهر توقعاتشون هم بالاس
  • محمد ۱۱:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۷
    0 0
    اگر به بعضی ها باشه میگن بیا خونه از بچه مون نگهداری کن تا به کارمون برسیم و ماهی 4 تومن هم حقوق دارند .. معلم پرستار بچه شما نیست اشتباه گرفتی همین 4 ساعتم اگه قرار بود مثل کلاس خصوصی بگیریم باید خونه رو میفروختی خرج هزینه کلاس میکردی جناب

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس