کد خبر 423461
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۳

برنامه سينمايي «هفت» احتمالا در آينده نزديك با يك رقيب جدي در تلويزيون مواجه خواهد شد. تني چند از تهيه‌كنندگان سينما در جلسه‌اي با رئيس صداوسيما پيشنهاد تهيه برنامه‌ جديدي را داده‌اند كه به جاي ارتباط با سياست‌هاي سازمان سينمايي، با مردم ارتباط داشته باشد.

به گزارش مشرق، برنامه سينمايي «هفت» احتمالا در آينده نزديك با يك رقيب جدي در تلويزيون مواجه خواهد شد. تني چند از تهيه‌كنندگان سينما در جلسه‌اي با رئيس صداوسيما پيشنهاد تهيه برنامه‌ جديدي را داده‌اند كه به جاي ارتباط با سياست‌هاي سازمان سينمايي، با مردم ارتباط داشته باشد.

تهيه‌كنندگان سينما، توجيهات قابل اعتنايي براي توليد يك برنامه جديد سينمايي در تلويزيون دارند آن هم در حالي كه برنامه «هفت» هر جمعه با اجراي محمود گبرلو روي آنتن مي‌رود.

ظاهراً در جلسه‌اي كه ميان تهيه‌كنندگان سينما و محمد سرفراز برگزار شده است يكي از حاضران، پيشنهاد توليد برنامه‌اي توسط اهالي سينما را با نظارت صداوسيما ارائه داده كه اين طرح مورد استقبال قرار گرفته است.

به گفته عليرضا رئيسيان كه در اين جلسه حضور داشته است اين برنامه با هدف ارتباط با مردم ساخته خواهد شد نه ارتباط با سياست‌هاي سازمان سينمايي. اين عبارات را مي‌توان به منزله نقد تهيه‌كنندگان بر رويه برنامه «هفت» دانست؛ با اين وجود برخي ممكن است عقيده داشته باشند كه با وجود سينمايي كه مخاطب ندارد چرا بايد در كنار برنامه «هفت» شاهد ساخته شدن يك برنامه جديد باشيم، اما اين احتمال نيز مطرح است كه توليد يك برنامه سينمايي تعاملي با هدف ارتباط با مردم و پخش آن در ساعتي مناسب بتواند حتي تأثير خوب و مثبتي در جلب توجه مردم به سينما داشته باشد.


منبع: روزنامه جوان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس