"اتحاد عليه ايران هسته‌اي" با نصب چند بيلبورد خواستار پايان تجارت شرکت CMA CGM با ايران شد و ايران را متهم به حمل سلاح توسط کشتي هاي اين شرکت نمود.

به گزارش مشرق، موسسه "اتحاد عليه ايران هسته‌اي" که پيش از اين با فشار بر افکار عمومي تلاش کرده است تا ايران را به عنوان يک تهديد هسته اي جهاني معرفي کند و شرکت هاي بزرگ را به تحريم اقتصادي ايران واردار کند؛ اين بار خواستار پايان مراوده تجاري شرکت CMA CGM با ايران شد و از دادستان کل آمريکا در منطقه شرقي ويرجينا خواست تا در خصوص مراودات تجاري شرکت CMA CGM با ايران تحقيق کند.
به اين منظور "اتحاد عليه ايران هسته‌اي"، بيلبورد بزرگي را در نزديکي مقرهاي CMA CGM در نورفولک ايالت ويرجينيا و دفتر دادستان کل آمريکا در منطقه شرقي ويرجينيا قرار داده است.
CMA CGM، سومين شرکت کشتي راني حمل کانتينر در جهان است و به ادعاي "اتحاد عليه ايران هسته‌اي" اخيراً همکاري هايش را با ايران افزايش داده است.
"اتحاد عليه ايران هسته‌اي" همچنين ادعا مي کند که اين شرکت چندين کشتي حامل سلاح را از ايران براي سازمانهاي تروريستي حمل کرده است.


بيلبورد "اتحاد عليه ايران هسته‌اي" در نزديکي شرکت CMA CGM در ايالت ويرجينيا نصب شده است و بر روي آن نوشته شده: " CMA CGM در واقع تسليحات ايران که براي سازمانهاي تروريستي فرستاده مي شود را حمل و نقل مي‌کند. هم‌اکنون زمان انتخاب است.....  ما يا آنها؟

"مارک دي والاس"، رئيس اين اتحاد مي‌گويد: تجارت CMA CGM با ايران بسيار غيرمسئولانه است و دادستان کل آمريکا در منطقه شرقي ويرجينيا بايد در خصوص هماهنگي اين شرکت با تحريم‌هاي آمريکا عليه ايران و کشورهايي که با ايران همکاري مي‌کنند تحقيق کند.
CMA CGM بايد به ليست آندسته از شرکت‌هاي مسئول که به تجارت با ايران پايان داده‌اند، بپيوندد.
گروه موسوم به "اتحاد مقابله با ايران هسته اي" پيش از اين، علاوه برنصب بيلبوردهاي تبليغاتي عليه ايران و احمدي نژاد، ليستي از تمامي شرکت هاي صنعتي و تجاري و.. که با ايران روابط اقتصادي دارند؛ تهيه و منتشر کرده است و با ارسال نامه هايي براي روساي اين کمپاني ها، از آنها خواسته که مبادلات بازرگاني خود را با ايران قطع کنند تا در نتيجه ي اعمال فشار جهاني بر ايران، احمدي نژاد از ساختن بمب هسته اي دست بردارد(!!!).

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس