کد خبر 423054
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۵

دبیر کل سازمان بدر در سخنانی در نشستی عشایری در دیالی ضمن تاکید بر پایان دادن به کار سرکرده داعش از سوی نیروهای مردمی بر همبستگی ملی به عنوان اصل ضروری ضد داعش تاکید کرد.

به گزارش مشرق، پایگاه المسله نوشت: هادی العامری دبیر کل سازمان بدر اعلام کرد: پایان کار ابوبکر البغدادی سرکرده داعش به دست نیروهای مردمی رقم خواهد خود.

وی ضمن تاکید بر آزادی قریب الوقوع شهر الرمادی از لوث داعش مجددا خواستار همبستگی عشایر دیالی در برابر فتنه ها شد.

مثنی التمیمی استاندار دیالی اعلام کرد: هادی العامری دبیر کل سازمان بدر از منطقه الکیلوات در بیست کیلومتری جنوب المقدادیه در 35 کیلومتری شمال شرق بعقوبه بازدید کرد و در نشست شورای عشایری با حضور شخصیت های دولتی و سیاسی حضور یافت.

العامری در این نشست عشایری تاکید کرد که نهایت و پایان کار البغدادی به دست نیروهای مردمی رقم خواهد خورد به ویژه که نیروهای مردمی از همه طیف های عراقی اعم از سنی و شیعی و دیگر طوایف هستند.

العامری در این نشست گفت: داعش سنی و شیعه و همه طوایف را هدف قرار داده است و طرحی برای ضربه زدن به وجهه اسلام است. نیروهای مردمی به همراه نیروهای امنیتی درگیر جنگی شدید برای آزادی مناطق تحت اشغال داعش و بازگرداندن آوارگان به خانه و کاشانه خود هستند و الرمادی به زودی آزاد خواهد شد.

در این نشست العامری از عشایر خواست که در برابر فتنه طلبان همبستگی خود را حفظ کنند و با روح همدلی به حل مشکلات بپردازند؛ زیرا همزیستی مسالمت آمیز برای مقابله با افراط یک ضرورت ملی است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • محسن ۱۱:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
    0 0
    درود بر حزب الله و نیروهای دلاور سازمان بدر، ارتش و بسیجیان دریا دل عراقی که با غیرت دینی جهت پاکسازی تمامیت عراق از لوث وجود ناپاکان داعشی و نجات مردم مظلوم و گرفتار در چنگال کثیف گروهک های تروریستی و مزدور مورد حمایت امریکا و اسرائیل که شجاعانه به جهاد برخاسته و انشاءالله تا پیروزی کامل و زدن مهر ناکامی و شکست بر پیشانی مزدوران شیطان و «شیطان اکبر» و سرفرازی امت محمدی(صلی الله علیه وآله وسلم) از پای نخواهند نشست. «اسلام پیروز است آمریکا نابود است»
  • محم ۰۲:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
    0 0
    فان حزب الله هم الغالبون. پایان کار البغدادی به دست خداست. و البته مردم وسیله هستن.درود بر حزب الله. ماشاء الله به سردار سلیمانی و هادی العامری و رزمندگان عاشورایی اسلام.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس