کد خبر 422744
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۰:۱۱

فرمانده تیپ انصارالحسین (ع) همدان گفت: نباید مظلومیت 390 شهید پادگان ابوذر فراموش شود.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، "مهدی فرجی" پنج شنبه 7 خرداد در مراسم یادواره سردار شهید محمود شهبازی اظهار کرد: متاسفانه در شهر همدان بسیاری از شهدا گمنام هستند و شهید شهبازی حتی در خانواده خود نیز گمنام بود به طوریکه پدر این شهید بزرگوار فکر می‌کرد که وی مسئول فضای سبز سپاه بوده و نمی‌دانست که فرمانده است.

او با بیان اینکه شهید شهبازی 23 شبانه روز جنگید تصریح کرد: این شهید پایان‌نامه خود را دوم خرداد سال 61 به پایان رساند.وی عمق زندگی خود را در همدان گذراند اما ما از وجود شهید شهبازی به خوبی استفاده نکردیم و به او آن طور که شایسته بوده نپرداختیم.

فرجی اذعان کرد: از ویژگی‌های بارز این شهید گرانقدر این بود که وی به کسی اجازه نمی‌داد تا شعاع 10 متری اتاق خود را تمیز کند. او استاد نهج البلاغه و مفسر قرآن بود و نسبت به شهدا احساس دین می‌کرد.

فرمانده تیپ انصارالحسین (ع) تاکید کرد: در استان همدان شهدا مانند شهید شهبازی بسیار بوده که ما باید بیشتر از گذشته به آن‌ها توجه کرده و بپردازیم.

وی اظهار کرد: ما نباید هیچ وقت فراموش کنیم که در سال 66، در بیمارستان 22 بهمن خرمشهر 73 نفر در عرض سه دقیقه به شهادت رسیدند و ما شرمنده تک تک آنان و خانواده‌هایشان هستیم.

فرجی به شهید محمد غمخوار اشاره و عنوان کرد: این شهید بزرگوار با گذاشتن ماسک خود به صورت یک فرد دیگر به شهادت رسید.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس