سایت فدراسیون جهانی بسکتبال نوشت: تعجب نکنید اگر بهنام یخچالی ۲۰ ساله در تیم ملی به عنوان گارد شوت‌زن در کنار حامد آفاق و به اندازه او بازی کند و حتی در ترکیب شروع کننده بازی قرار بگیرد.

تمجید فیبا از بازیکن جوان تیم‌ملی بسکتبال ایران
به گزارش مشرق، با نزدیک شدن به پایان لیگ‌های داخلی بیشتر کشورهای آسیایی، همه نگاه‌ها کم کم به مهم‌ترین رویداد پیش روی قاره کهن یعنی جام ملت‌های آسیا و انتخابی المپیک 2016 معطوف می‌شود.

اهمیت دیگری که مسابقات قهرمانی آسیا خواهد داشت، حضور بازیکنان جوان و آینده‌دار در قالب تیم‌های ملی کشورشان در شهر گانگشا کشور چین است. بهنام یخچالی یکی از جوانان مستعد آسیاست که برای تیم ملی ایران بازی می‌کند.

سایت فدراسیون جهانی بسکتبال در این مورد نوشت: اولین بازی‌های بهنام یخچالی برای تیم ملی بسکتبال ایران در جام جهانی 2014 اسپانیا و بازی‌های آسیایی 2014 اینچئون بود. او با وجودی که یکی از جوان‌ترین بازیکنان تیم ملی ایران به حساب می‌آمد، هماهنگی و ثبات قابل قبولی در این دو تورنمنت داشت. او به عنوان یک شوت‌زن تخصصی هرگز از شوت‌های 3 امتیازی غافل نمی‌شود و انتظار می‌رود یکی از سلاح‌های جوان و مؤثر ایران در تیم ملی ایران برای دفاع از عنوان قهرمانی آسیا باشد.

سایت فیبا ادامه داد: تعجب نکنید اگر بهنام یخچالی 20 ساله در تیم ملی به عنوان گارد شوت‌زن در کنار حامد آفاق و به اندازه او بازی کند و حتی در ترکیب شروع‌کننده بازی قرار بگیرد. یخچالی قرار است به‌عنوان گارد شوت‌زن نخست ایران در آینده‌ای که از مسابقات قهرمانی آسیای 2015 آغاز می‌شود، بازی کند.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس