کد خبر 422679
تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۴

فرمانده نیروی انتظامی اعلام کرد: جوانان سربازی که در دوران سربازی اختراعی داشته اند شامل تخفیف سربازی خواهند شد.

به گزارش مشرق، سردار حسین اشتری در جمع خبرنگاران افزود: بر اساس آنچه قانون مشخص کرده جوانانی که اختراعات ثبت شده در سطح ملی داشته باشند و اختراعات آن ها در سطح کشور تاثیر گذار باشد از خدمت سربازی معاف می شوند.

وی تصریح کرد: البته آن دسته از جوانانی که سطح اختراع آن ها پایین تر باشد و از سویی مشغول خدمت بوده و ابتکارات خوبی داشته باشند در سطح نیروهای مسلح تشویق و بخشی از خدمت آن ها بخشیده می شود.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری در مورد ضرب وشتم یکی از متهمان در شیراز توسط مردم گفت: حضور متهمان در صحنه ای که وقوع جرم بوده با نظر قوه قضاییه انجام می شود بر این اساس هر جا قاضی تشخیص دهد که ماموران متهم را به صحنه وقوع جرم ببرند این کار باید حتما انجام شود.

وی تصریح کرد: البته اینکه مردم به متهم تعرض کرده یا او را مورد ضرب و شتم قرار دهند حتما از شدت ناراحتی بوده است اما ما سعی داریم این مساله کنترل شود و در مکانی که جرم صورت گرفته به متهم تعدی یا تعرضی صورت نگیرد.

فرمانده نیروی انتظامی با بیان این که سرباز نقش بسیار تاثیرگذاری در امنیت کشور دارد گفت: سربازان نقش بسزایی در اموراتی که مرتبط به نظم و امنیت است داشته و براین اساس رهبر معظم انقلاب از چند سال گذشته به نیروهای مسلح، سپاه، ارتش و ناجا تاکید کرده اند که باید شان و منزلت سربازها در نظر گرفته شود و روز به روز ارتقا یابد.

اشتری با اشاره به این که سرباز یعنی دفاع، امنیت و اقتدار ملی، گفت: سربازان با حضور شاداب و جوان خود، ماموریت های نیروهای مسلح را به خوبی انجام داده و در طول 21 ماه که در سطح نیروهای مسلح حضور دارند باید ابتکار، خلاقیت و توانایی خود را به منصه ظهور گذاشته و این مساله ساماندهی شود تا منشا خیر و برکت و پیشرفت در کشور باشد.

وی اضافه کرد: سربازان ضمن کسب آموزش های لازم و آمادگی، استعدادهای خود را در دوران سربازی شکوفا کرده و توانایی آنها اثرات مثبت در زندگی شخصی، خانوادگی و اجتماعی آنها داشته و در آینده در سازمان های مختلف که مشغول خدمت می شوند تاثیرگذار خواهند بود.
منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۵:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۹
    0 0
    دمشون گرم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس