کد خبر 422618
تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۴

باشگاه رئال مادرید در نظر دارد سومین تیم فوتبال خود را که در دسته‌های پایین لیگ فوتبال اسپانیا حضور دارد، منحل کند.

تیم سوم رئال مادرید در آستانه انحلال
به گزارش مشرق، اتفاقی که سال گذشته گروهی از رسانه‌های اسپانیایی در خصوص آن گمانه‌زنی کرده بودند در شرف وقوع است و تیم فوتبال رئال مادرید C در آستانه انحلال قرار دارد.

باشگاه رئال مادرید هنوز به طور رسمی این خبر را تأیید نکرده است اما نشریه مارکا ادعا کرده که تصمیمات نهایی در این خصوص اتخاذ شده است و تنها اعلام رسمی باشگاه باقی مانده تا انحلال سومین تیم فوتبال رئال مادرید قطعی شود.

تیم رئال مادرید C تیمی متشکل از بازیکنان پرورش‌یافته آکادمی این باشگاه است که در حال حاضر در گروه هفتم از دسته چهارم لیگ فوتبال اسپانیا رقابت می‌کند. در واقع این تیم دو فصل پیش در سگوندای B، دسته سوم فوتبال اسپانیا بازی می‌کرد اما سقوط تیم دوم باشگاه رئال مادرید (رئال مادرید کاستیا) به این دسته، سومین تیم باشگاه را مجبور به سقوط به دسته پایین‌تر کرد و تنها در صورتی که یک تغییر و تحول بزرگ رخ ندهد، انحلال این تیم که در سال 1990 تأسیس شد، حتمی خواهد بود.

انحلال تیم رئال مادرید C‌ تأثیر منفی بر پروسه پیشرفت بازیکنان جوان آکادمی باشگاه خواهد گذاشت، چون آنها تنها فرصتی را که برای تجربه حضور در رقابت‌های رسمی داشتند، از دست خواهند داد.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس