کد خبر 422507
تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۴

بانک ملی درباره برداشت ۵هزار تومانی از حساب برخی مشتریان به دلیل کسر آبونمان ارسال پیامک (ساپتا) اعلام کرد: مشتریانی که تا پایان خرداد ماه سال جاری اقدام به انصراف از خدمت مزبور نمایند، مبلغ ۵۰۰۰تومان به حسابشان برگشت داده می شود.

 به گزارش مشرق، بانک ملی اعلام کرد: با توجه به کسر مبلغ 50000 ریال تحت عنوان آبونمان ساپتا از حساب برخی از مشتریان دریافت کننده سرویس پیامکی بانک ملی ایران در چند روز اخیر، جهت آگاهی مشتریان و تنویر افکار عمومی درخصوص جزئیات و نحوه کسر مبلغ یادشده مواردی به شرح ذیل اعلام می گردد:

مبلغ مزبور از حساب مشتریانی کسر گردیده است که بر اساس اطلاع رسانی قبلی که طی چندین نوبت از طریق رسانه های ارتباطی مختلف اعم از ارسال پیامک – سایت بانک و جراید کثیرالانتشار صورت گرفته بود ، در بازه زمانی تعریف شده انصراف خود را از دریافت این سرویس اعلام ننموده و تمایل به دریافت پیامک برای تمامی عملیات بانکی خود را کما فی السابق داشته اند .

بانک ملی ایران در سال 1393 مبلغ 24 میلیارد تومان هزینه ارسال پیامک به اپراتورها پرداخت نموده و این مبلغ برای سال 1394 حدود 50 میلیارد تومان برآورد گردیده است که بدلیل هزینه بالای این خدمت جهت برقرار ماندن آن و برخورداری مشتریان بانک از این سرویس، تصمیم گرفته شد مشابه تعدادی از بانکها ، این سرویس در دو سطح عمومی و ویژه دسته بندی و سرویس عمومی بصورت رایگان به مشتریان ارائه گردیده و برای سرویس ویژه که شامل ارسال پیامک برای تمامی عملیات بانکی مشتریان می باشد، آبونمان سالانه به مبلغ 100000 ریال در دو نوبت ( هر نوبت 50000 ریال) اخذ گردد.

بر همین اساس از ابتدای سال جاری الزام پرداخت آبونمان سالانه برای دریافت خدمت ویژه ساپتا، طی چندین نوبت اطلاع رسانی گردیده و بازه زمانی مشخصی جهت اعلام انصراف از دریافت خدمت و عدم کسر آبونمان سالانه برای مشتریان در نظر گرفته شد که در دوره یاده شده 49600 نفر از مشتریان خدمت انصراف خود را اعلام نمودند و خدمات ویژه ارسال پیامک برای آنها غیر فعال گردیده و از این پس فقط عملیات برداشت با مبالغ با اهمیت برای آنها ارسال می گردد.

شایان ذکر است با توجه به امکان عدم اطلاع برخی از مشتریان از تغییر نحوه ارائه این خدمت ، مشتریانی که تا پایان خرداد ماه سال جاری اقدام به انصراف  از خدمت مزبور نمایند مبلغ آبونمان کسر شده (50000 ریال ) به حساب آنان برگشت داده  خواهدشد.

بدیهی است این اقدام درجهت ایجاد امکان برای بانک ملی جهت توسعه فعالیتهای بانکداری الکترونیکی و موبایل بانک برای مشتریان عزیزمی باشد.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 14
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 7
  • ۰۸:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۹
    0 0
    احسنت
  • ۰۹:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۹
    0 0
    واقعا چه مشتری مداری ؟؟؟ چه گدا بازی هایی در میاره بزرگترین بانک به اصطلاح جهان اسلام ؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! حضرات عرضه بهره وری ندارن اینجوری درصدد جبران ندانم کاریهاشون هستند
  • حمید ۱۰:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۹
    0 0
    این مبلغ از حساب من کسر گردید و هیچگونه اطلاع رسانیی قبلی هم صورت نگرفته است ،ایا رسوب پول درحساب مشتریان در بانک که هیچگونه سودی به آن تعلق نمی گیرد نمی تواند این ضرر وزیان بانک را برای پیامک ارسالی جبران نماید؟
  • فرهاد ۱۱:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۹
    0 0
    از اردیبهشت 93 تا خرداد 94 برای من 210 تا پیام اومده که تراکنش های مالی رو نشون میده اگه هر پیامی هم 10 تومن باشه میشه 2100 تومن،چرا 10000 تومن قراره کسر کنن؟
  • ورشکسته ۱۱:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۹
    0 0
    هیچ پامی برا من نومده فقط پیام کسی پنج هزار تومان اومده لطفا بررسی نمایید اطلاع دهید چگونه میشود این سرویس رو لغو کرد- از دست این گداها خسته شدیم والا چطور مملکتی هست در همه دنیا خدمات میدن به مردم اینها هم بخاطر یه پامک از هر کاربر پنج هزار تومان کسر میکنن
  • سروش ۱۳:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۹
    0 0
    میشه لطف بفرمایید نحوه و یا کد انصراف رو بفرمایید شاید اونهایی که مثل من باقی موندند از نحوه انصراف مثلا این خدمت اطلاع ندارن .
  • ۱۴:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۹
    0 0
    آقا کد انصرافش چیه؟ والا روزی که برای ما فعال کردند گفتند رایگانه حالا یه بنده خدا که سواد نداره روزنامه های کثیر الانتشار بخونه چی؟ گداها
  • ۱۶:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۹
    0 0
    هیچ پیام قبلی نیامده , یهو پنج هزار تومان را کسر کردند , بانک فشل همینه دیگه , خواهشا نحوه انصراف را اطلاع رسانی کنید , اول انصراف میدیهیم , بعدشم میریم حسابمونو تو این بانک میبندیم .
  • علی ۱۶:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۹
    0 0
    خوب این مبلغ رو از محل سودی که از پولهای حساب ما می برید برداری...
  • علیرضا ۱۶:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۹
    0 0
    (به دنبال گرانی بنزین و گازوئیل و گاز) اینم در راستای فشار بر مردم برای رسیدن به ظرفیت "پذیرش توافق به هر قیمتی" است! خیلی نگران نباشید! نزدیک انتخابات مجلس یا شاید هم قبل از اتخابات دولت 12 همه چیز برمیگردد سرجایش! البته کمی!
  • رضا احمدی ۲۱:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۹
    0 0
    با سلام تمامی معلمین به اجبار حقوقشون به بانک ملی میره درخواست انتقال حقوق به بانک دیگری را دارند با این وضعیت انتخاب بانک بعهده کارمندان باید باشد رانت بانک ملی را پیگیری گنید سودی معادل. ۹۵۰۰۰۰۰۰۰۰ ریال از معلمین کسب میکند که ۲۴۰۰۰۰۰۰ را کم کنیم میشود ۷۱۰۰۰۰۰۰۰ ریال سود فقط از پیامک برداشت موجودی و انتقال به بانکهای دیگر چاره است
  • ۲۲:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۹
    0 0
    خاک تو سرتون کنم با این بانکداری تون ...
  • سعيد ۱۸:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
    0 0
    عرضه وصول از خاوري رو نداشتين زورتون به ملت بيچاره رسيد ؟
  • رضا ۱۰:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
    0 0
    اگه همه انصراف بدن دفعه بعد به عنوان خدمت بانک این خدمات به مشتریان داده می شود. پولای مردمو می گیرند وام درست و حسابی هم که نمیدند خدماتشونم که افتضاحه یه بار همه مردم انصراف بدن درست می شند به جای هزینه اس ام اس از ملت بیچاره پول می گیرند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس