روز گذشته اما اولین پس لرزه‌های هشدار بلاتر به فعالیت‌های پشت پرده انتخابات حس شد، میزان تخریب و لرزشش چندان نبود که کاخ پرنسس را هم بلرزاند اما او هم خوب می‌داند که بازی با دم شیر عاقبت خوشی نخواهد داشت.

گروه ورزشی مشرق - از همان ابتدا هم معلوم بود که بلاتر بی رقیب است، رقیب که البته زیاد دارد، دوست و دشمن هم همینطور، اما انتخابات موضوع دیگری است که نمی‌شود به راحتی آن را تفسیر کرد و از آن رد شد. او برای ماندن در فضای قدرت و در مورد کرسی ریاست فیفا، با کسی شوخی ندارد، می‌گویند بلاتر در دنیا از سه نفر حرف‌شنوی دارد، رئیس جمهوری وقت آمریکا، پاپ و شیخ احمد الفهد الصباح!

رقبای زیادی در ویترین انتخابات فیفا حضور داشتند، کسانی که گفته شد به دستور خود او به این عرصه ورود کردند و خیلی زود اتفاقا به دستور خود او انصراف دادند، روزنامه‌های هلند در روز انصراف مایکل فان پراگ از او به عنوان یک خائن یاد کردند و روزنامه‌های پرتغال در روز انصراف فیگو با تیتر «انصراف مشکوک» جایگاه وی را به چالش کشیدند.

پس لرزه هشدار رئیس کاخ پرنسس را لرزاند
همه رفتند و تنها یک نفر ماند، پرنسس علی اسپانیایی یا همان ملک علی بن حسین قطری و شاید شاه بن حسین اردنی، تعجبی هم ندارد او در اسپانیا یک پرنسس تمام عیار است و وقتی منت بر سر بانک اول این کشور گذاشت و نیمی از ثروت ثبت شده‌اش را در این بانک متمرکز کرد اطمینان داشت که فدراسیون فوتبال اسپانیا را به عنوان حامی اول خود در اختیار خواهد داشت، او در اردن نیز فرد مشهور و با نفوذی است تا جایی که برخی خبرنگاران اروپایی در ملیت اردنی یا قطری او شک می‌کنند. نیمی از اقوام و بازماندگان قبیله قدیمی الصباح این روزها زندگی در اردن آرام را به قطر متشنج در خلیج فارس ترجیح داده‌اند.

روز گذشته اما اولین پس لرزه‌های هشدار بلاتر به فعالیت‌های پشت پرده انتخابات حس شد، میزان تخریب و لرزشش چندان نبود که کاخ پرنسس را هم بلرزاند اما او هم خوب می‌داند که بازی با دم شیر عاقبت خوشی نخواهد داشت، کسی که طبق هماهنگی‌های قبلی انصراف نداده و محاسبات آقای همیشه رئیس فیفا را کمی به هم ریخته است، کسی که لبخندهایش دست کم برای بلاتر به شدت آزاردهنده است.

دو فرد اسپانیایی مقیم آندلوس روز گذشته هنگام خروج از هتل محل اقامت خود توسط نیروهای اطلاعاتی مادرید بازداشت شده و برای توپیحات و بازجویی به پایتخت منتقل شده‌اند، اسپانیای حامی هم حمایتش حدی دارد و شاید مجبور بوده که به دستور رئیس، تن بدهد.

خبر دقیقی از هویت این دو فرد بازداشت شده منتشر نشده است اما شایعه خروج مبالغی هنگفت در پروژه پول‌شویی بن علی جهت واریز به حساب بانکی حامیانش در انتخابات روز جمعه بر سر زبان‌ها افتاده و اکنون این دلارهای خوش رنگ پشت مرز بانکی اسپانیا باقیمانده و حامیان آفریقایی و آمریکای جنوبی هم منتظر دریافت پولشان هستند، در غیر این صورت رأیشان، بلاتر خواهد بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس