کد خبر 421386
تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۳

تصویر برداری سریال «نفس گرم» به کارگردانی محمد مهدی عسگر‌پور در حالی ادامه دارد، که به تازگی بازی سیما تیرانداز و لیندا کیانی در این مجموعه شروع شده است.

 به گزارش مشرق، تصویربرداری مجموعه «نفس گرم» با بازی مرجانه گلچین، حامد کمیلی و نیلوفر خوش‌خلق شروع شد و حالا با پیوستن بازیگران جدید همچنان در حال پیگیری است.

تصاویر جدید از سریال جدید «نفس گرم»
گروه در لوکیشن مربوط به منزل ملیحه شخصیت اصلی داستان که نقش آن را مرجانه گلچین بازی می‌کند مستقر هستند و ضبط سکانس‌های این لوکیشن همچنان ادامه دارد. رویا تیموریان، محمود پاک نیت، رحیم نوروزی و رامین راستاد دیگر بازیگرانی هستند که در ادامه جلوی دوربین عسگر‌پور در این سریال خواهند رفت.

تصاویر جدید از سریال جدید «نفس گرم»
این مجموعه که تهیه کنندگی آن را سیدمحمود رضوی بر عهده دارد براساس فیلمنامه مشترکی از عسگر‌پور و طلا معتضدی در 30 قسمت برای پخش از شبکه یک تهیه و تولید می‌شود. «نفس گرم» دارای مضمونی اجتماعی است و داستان حول محور زندگی زنی می‌انسال به نام «ملیحه» روایت می‌شود.

تصاویر جدید از سریال جدید «نفس گرم»
برخی از عواملی که در تهیه و تولید این سریال همکاری دارند عبارتند از: کارگردان: محمدمهدی‌عسگرپور، مجری‌طرح: موسسه سینمایی سیمای مهر، مشاور تهیه و مدیرتولید: مرتضی متولی، نویسندگان: محمد مهدی عسگر‌پور طلامعتضدی، دستیاریک کارگردان ومدیربرنامه ریزی: لیلارنگرزان، برنامه ریز: سیدجوادحسینی، دستیار نویسنده: بنفشه صادقی، دستیاران کارگردان: جعفرنامنی وپیمان خانلقی، منشی صحنه: مرجان تاجیک، مدیرتصویربرداری: ناصرکاووسی، تصویربردار: سعیدبراتی، طراح گریم: مجیداسکندری، صدابردار: کامران کیان ارثی.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس