کد خبر 42112
تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۳۹۰ - ۱۴:۲۲

طي روزهاي گذشته اخبار و اطلاعاتي در ميان اهالي تئاتر منعکس شده است که مهمترين آن‌ها مربوط به استعفاي دبير سي‌امين جشنواره بين‌المللي تئاتر فجر و مديرکل هنرهاي نمايشي است. <BR>

به گزارش مشرق به نقل از مهر، اين روزها بحث‌ تغيير مديران در اداره‌کل هنرهاي نمايشي به گوش مي‌رسد. چندي پيش بود که شايعه استعفاي مسعود عابدين‌نژاد از سرپرستي شوراي نظارت و ارزشيابي اداره‌کل هنرهاي نمايشي مطرح شد و چندي نگذشت که مديرکل هنرهاي نمايشي اين شايعه را تأييد کرد و از معرفي رياست شوراي نظارت و ارزشيابي در روزهاي آينده خبر داد.

حال چند روزي است که شايعه استعفاي دبير سي‌امين جشنواره بين‌المللي تئاتر فجر هم به گوش مي‌رسد. محمد حيدري که پيش از اين دبيري بيست و نهمين جشنواره بين‌المللي تئاتر فجر را عهده‌دار بود به عنوان دبير جشنواره سي‌ام هم فعاليت مي‌کند. جشنواره بيست و نهم تئاتر فجر نتوانست آنگونه که بايد به تعهدات مالي خود در قبال گروه‌هاي نمايشي عمل کند و قراردادها و تسويه آن‌ها به سال 90 موکول شد.

شرايط مالي حاضر يکي از دلايلي مي‌تواند باشد که در صورت جدي بودن خبر استعفاي محمد حيدري مطرح است. اينکه اين وضعيت تا چه حد جدي است يا نه موضوعي است که طي روزهاي آينده مشخص مي‌شود. همچنين طي روزهاي گذشته شايعاني مبني بر استعفاي حسين مسافرآستانه از اداره‌کل هنرهاي نمايشي مطرح شد.

اين شايعات به دليل سکوت مديرکل هنرهاي نمايشي و ارائه ندادن برنامه‌اي خاص در طي چند ماه گذشته بيشتر از پيش شده است. همچنين بازار اين شايعات تا حدي است که شنيده مي‌شود مجيد سرسنگي قصد دارد در اداره‌کل هنرهاي نمايشي حضور پيدا کند.

بازار شايعاتي اين چنين بسيار داغ است و تأييد شدن شايعه جابجايي در شوراي نظارت و ارزشيابي نشانگر آن است که اين شايعات مي‌توانند جامه عمل به تن کنند. اميد است که شرايط تئاتر به گونه‌اي باشد که کمتر شاهد بروز چنين شايعاتي باشيم و اگر قرار است تغييراتي ايجاد شود بدون کمترين حاشيه‌اي باشد.

 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس