امام جمعه مشهد گفت: تیم مذاکره کننده شاگردان رهبر انقلابند، نمایندگان مجلس شورای اسلامی با تمام قدرت این تیم را حمایت و پشتیبانی کنند.

به گزارش مشرق، امام جمعه مشهد در خطبه های نماز جمعه مشهد افزود: دولت در مذاکرات هسته ای در کنار ملت قرار دارد و فکر و خط ملت را دنبال می کند.

وی خاطرنشان کرد: مسوولان و تیم مذاکره کننده هسته ای فرزندان انقلاب، مولود امام راحل و شاگردان رهبر فرزانه هستند و در مذاکرات به چیزی غیر از خواسته ملت نمی اندیشند.

به گفته امام جمعه مشهد عده ای مزدور سیاسی و قدرت محور نیز در گوشه و کنار به دنبال اهداف خود هستند.

امام جمعه مشهد با تاکید بر اینکه تیم مذاکره کننده هسته ای باید روند مذاکرات را تغییر دهد، گفت: فرزندان انقلابی در مذاکرات باید در برابر زیاده خواهی های آمریکا تسلیم نشوند.

وی خاطرنشان کرد: ملت ایران با توافقی موافق است که مشکلات کشور را حل کند، نه اینکه به خاطر توافق همه چیز را از دست بدهد و تسلیم زیاده خواهی های آمریکا شود.

علم الهدی با تاکید براینکه آمریکا بدنبال جنگ نیابتی در منطقه است، افزود: اگر جنگی آغاز شود در همان لحظه اول، دردانه مولود نامشروع آمریکا با خاک یکسان می شود.

وی به توطئه و فتنه های استکبار اشاره کرد و یادآورشد: برخی با موضوع بازرسی از تسلیحات هسته ای بدنبال جاسوسی از تاسیسات نظامی هستند.

خطیب جمعه مشهد گفت: مذاکره کنندگان هسته ای کشور باید بدانند که به نیابت از شهدا وارد خاکریز اول مذاکره شدند و باید موضعی داشته باشند که شهدای هشت سال دفاع مقدس از خود نشان دادند.

وی در خطبه های اول نماز جمعه با بیان اینکه جامعه اسلامی و دینی تکلیف محور است، گفت: در چنین جامعه ای سرسپردگی به ولایت، خلوص، تقوی، عبادت و بندگی خدا، آرام بخش و اطمینان آور است.

علم الهدی با تبریک میلاد حضرت امام حسین (ع) و روز پاسدار گفت: آنان که ولایت گرایی را به معنای مطلق گرایی می دانند، عناصری هستند که مفهوم ولایت را درک نمی کنند و گفته های آنان از علوم سیاسی و دموکراسی غربی گرفته شده است.
منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • ۱۷:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۱
    0 0
    شاگردای تنبل
  • ۰۰:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۲
    0 0
    چه عجب یه تعریفی از این بنده خداها کردید؟؟؟؟؟؟؟؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس