کد خبر 419263
تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۰۱:۴۲

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس تاکید کرد: روحیه و زیاده‌خواهی استکبار جهانی همین است که حتی به توافقی هم که در لوزان انجام دادند، پایبند نیستند.

به گزارش مشرق، اسماعیل کوثری نماینده مردم تهران و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر خلف وعده طرف مذاکره‌کننده غربی در مذاکرات اخیر اظهار داشت: روحیه و زیاده‌خواهی استکبار جهانی همین است که حتی به توافقی هم که در لوزان انجام دادند، پایبند نیستند.

وی برهمین اساس تصریح کرد: آنها با طرح توقعات جدید می‌خواهند دست پیش بگیرند؛ درواقع با اینگونه رفتارها می‌خواهند، همیشه طلبکار باشند لذا تاکید همیشگی ما به تیم مذاکره‌کننده ایرانی هم همین بوده که آنها به قول‌ها و وعده‌های خود پایبند نیستند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست‌ خارجی مجلس با بیان اینکه آمریکا و دوستان غربی او هیچ‌گاه قابل اعتماد نبودند، گفت: این خوی زیاده‌خواهی و متعهد نبودن سبب شده با اینکه بارها قول‌هایی دادند و در لوزان هم توافق ضمنی صورت گرفته، باز درخواست‌های فراتر از آن دارند.

کوثری در پایان سخنان خود خطاب به اعضای تیم مذاکره ‌کننده هسته‌ای ایران تاکید کرد: تیم مذاکره کننده باید هوشمند برخورد کند و به آنها بگوید که اگر ملت ایران همواره اعلام کرده، به شما اعتماد ندارد، به دلیل همین خلف وعده‌ها و عدم پایبندی به قول‌هایتان است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس