کد خبر 418933
تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۷

مسئولان باشگاه رئال‌مادرید قصد دارند بی‌مهری‌هایی که هواداران‌ آنها در حق سنگربان کهنه‌کار تیم انجام داده‌اند را جبران کنند و او را یک فصل دیگر در سانتیاگوبرنابئو حفظ کنند.

به گزارش مشرق، نتیجه جلسه اخیر خوسه آنخل سانچس، مدیر اجرایی باشگاه رئال‌مادرید با ایکر کاسیاس، نتیجه‌ای که شاید خیلی از رسانه‌ها و هواداران کهکشانی‌ها انتظار داشتند، نشد چرا که او در این جلسه به کاپیتان کهنه‌کار سفیدپوشان مادرید گفته که یک فصل دیگر در سانتیاگوبرنابئو بماند.

نشریه مارکای اسپانیا به نقل از آنخل سانچس نوشته است: اگر می‌خواهی در رئال‌مادرید بمانی، می‌توانی این کار را انجام دهی. ما برای سال آینده روی تو حساب می‌کنیم.

آینده ایکر کاسیاس در رئال‌مادرید در هاله‌ای از ابهام قرار داشت به خصوص در چند وقت اخیر که رابطه هواداران با او شکرآب شده و او را در سانتیاگوبرنابئو هو کردند. اکنون اما کهکشانی‌ها به سنگربان خود اجازه داده‌اند که درباره آینده‌اش تصمیم‌گیری کند هرچند به نظر می‌رسد آنها به ماندن کاسیاس راغب هستند.

کاسیاس 34 ساله با وجود بی‌مهری هواداران رئال شخصاً به ماندن در این تیم راغب است و فلورنتینو پرس، رئیس باشگاه رئال‌مادرید هم از این موضوع خرسند است.


منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس