کد خبر 418557
تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۶

برنامه "افقاتور" این هفته شبکه افق، با موضوع کتاب و کتابخوانی به روی آنتن خواهد رفت.

به گزارش مشرق به نقل از  روابط عمومی شبکه افق، «افقاتور» روایت «افق» است از هنر کاریکاتور که قرار است این برنامه تلویزیونی پنجره جدیدی به روی طنز و کاریکاتور باز کند و مخاطب ایرانی را بیش از گذشته با این هنر آشنا کند.

میهمانان این برنامه نه فقط از بین هنرمندان و کاریکاتوریست ها، بلکه از بین چهره های شناخته شده سیاسی و اجتماعی همچون نمایندگان مجلس، مدیران کشوری و... انتخاب می شوند.

چهارمین قسمت برنامه تلویزیونی افقاتور به سراغ موضوع کتاب و کتابخوانی در کشورمان رفته و این سوژه، محور اصلی گفتگوها و بخش های مختلف افقاتور این هفته خواهد بود.

رسول خضری نماینده مردم پیرانشهر و سردشت در مجلس شورای اسلامی، این هفته در برابر دوربین افقاتور می نشیند و به سوالات متفاوت افقاتوری ها پاسخ می دهد.

همچنین در بخش بیوگرافی، شاهد حضور و معرفی محسن نوری نجفی، کاریکاتوریست صاحب نام کشورمان هستیم و برخی از آثار وی را مشاهده خواهیم کرد.

افقاتور به تهیه کنندگی فرشاد منجزی ساعت ۱۷ روز سه شنبه بیست و نهم اردیبهشت از شبکه افق پخش می شود و علاقمندان می توانند تکرار این برنامه را ساعت ۲۲ همان شب و ۸ و ۱۲ روز بعد تماشا کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس