کد خبر 418472
تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۴

رئیس اتحادیه لبنیات‌فروشان اعلام کرد: در فروش فوق العاده‌ای که ویژه ماه رمضان برگزار خواهد شد، پرمصرف‌ترین اقلام شامل پنیر، شیر و خرما با تخفیف ۵ تا ۱۵ درصدی در واحدهای صنفی عرضه می‌شوند

 به گزارش مشرق، علی رجبی رئیس اتحادیه لبنیات‌فروشان اظهار کرد: از روزگذشته ثبت‌نام اعضا برای شرکت در فروش فوق‌العاده طرح ضیافت ویژه ماه مبارک رمضان آغاز شد و واحد‌های صنفی که تمایل دارند در این طرح شرکت کنند می‌توانند اقدامات لازم را در این زمینه انجام دهند.

وی گفت: واحدهای صنفی که در این ایام فروش فوق العاده دارند با نصب بنرهایی سر در مغازه‌های خود در این زمینه اطلاع‌رسانی می‌کنند و پنیر، شیر و خرما را بر اساس نرخ‌نامه ای که روی بنرها نصب شده به مردم عرضه می‌کنند.

رجبی اظهار کرد: محدودیتی در زمینه ثبت نام واحدهای صنفی نداریم و هر تعداد واحد صنفی که تمایل داشته باشند می‌توانند در این طرح شرکت کنند.

رییس اتحادیه لبنیات‌فروشان با اشاره به برگزاری نمایشگاه‌های طرح ضیافت در سال‌های گذشته تاکید کرد: قیمت بعضی از کالاهایی که در آن نمایشگاه‌ها برگزار می‌شد، تخفیفی نداشت و بعضا نیز شاهد بودیم دلالان وارد مسائل جانبی برگزاری اینگونه نمایشگاه‌ها می‌شدند و فقط سود خود را می‌بردند.

به گفته وی، در فروش فوق‌العاده‌ای که امسال برگزار می‌شود روند بهتری حاکم خواهد بود.
منبع: نسیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس