کد خبر 418384
تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۱

سخنگوی وزارت دفاع آمریکا اعلام کرد این وزارتخانه هیچگونه تغییری برای استقرار برنامه ریزی شده هواپیمای نظامی اوسپری در پایگاه هوایی غرب توکیو پیش بینی نمی کند.

به گزارش مشرق، استیو وارن افزود: حتی پس از سقوط مرگبار این هفته یک فروند هواپیمای اوسپری در هاوایی، تغییری برای استقرار برنامه ریزی شده این هواپیما در غرب توکیو مشاهده نمی شود و برنامه ای برای تغییر عملیات هواپیماهایی که پیشتر در ژاپن مستقر شده اند وجود ندارد.

در حادثه فرود دشوار یک فروند هواپیمای اوسپری MV-22 به هنگام پرواز آزمایشی، یک تفنگدار آمریکایی جان خود را از دست داد و 21 تن زخمی شدند.

این حادثه درست چند روز پس از آن روی داد که وزارت دفاع آمریکا اعلام کرد هواپیمای اوسپری CV-22 را از ابتدای سال 2017 میلادی در پایگاه هوایی یوکوتا مستقر خواهد کرد.

استیو وارن سخنگوی وزارت دفاع آمریکا ، پنتاگون ، در کنفرانسی خبری اعلام کرد: این حادثه تاثیری بر برنامه استقرار هواپیمای نظامی اوسپری در پایگاه هوایی یوکوتا نخواهد داشت و در حال حاضر هیچ برنامه ای برای تعدیل عملیات پروازهای این کشور در ژاپن یا کشور دیگر وجود ندارد.وی افزود: تا زمانیکه علت سقوط این هواپیما مشخص نشده است، هنوز زود است که ایمنی این هواپیما زیر سوال برده شود.

 یک مقام دیگر پنتاگون اعلام کرد: هیچگونه محدودیت زمانی برای تحقیق درباره علت این حادثه مشخص نشده است و چنین تحقیقاتی ماه ها به طول خواهد انجامید.
منبع: خبرگزاری صدا و سیما

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس