کد خبر 418164
تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۴

محمد فنایی کارشناس داوری 90 که امیر قلعه نویی همیشه او را متهم به ضدیت علیه استقلال می کرد ، این بار از این گفت که تورج حق وردی یک پنالتی استقلال را خورده است.

به گزارش مشرق، محمد فنایی که بعد از بازی استقلال و پیکان از سوی امیر قلعه نویی به شدت محکوم شده بود که چرا گفته گل پیکان به آبی ها خطا نبوده است ، این بار از قلعه نویی دفاع کرد. فنایی درحالی که کارشناسانی چون غیاثی اعتقاد داشتند یک پنالتی پرسپولیس گم شده ، صحنه مشکوک روی عالی شاه را یک دایوینگ تشخیص داد و در ادامه هم تاکید کرد خطا روی امید ابراهیمی صد در صد پنالتی بوده . صحنه ای که قلعه نویی به شدن به آن اعتراض داشت.

فنایی البته از انتخاب تورج حق وردی برای این بازی گلایه کرد و گفت:«او به خاطر این حاشیه های قبل از بازی استرس داشت.»

حالا باید دید این بار که فنایی به نفع قلعه نویی رای داده و یک بار دیگر آنچه را که دیده به درستی بیان کرده است ، قلعه نویی چه واکنشی به او نشان می دهد؟ آیا باز هم برایش کلیپ کارشناسی داوری می سازد؟

منبع: خبرآنلاین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ایرانی ۰۰:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۹
    0 0
    کارشناس 90 شده رفرنس قطعی؟؟؟چرا 10 تا کارشناس دیگه رو نگفین که پنالتی رو عالیشاه و طارمی رو تایید کردن؟ نمی تونید این بردو لوث کنید . پرسپولیس در نهایت شایستگی و برتری بازیو برد ، مثل بازی رفت!!
  • ahmad ۰۵:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۹
    0 0
    کی میگه فنایی کارشناسه او از هر طرف باد بوزد او از همان طرف است
  • پويا ۰۷:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۹
    0 0
    كسايي دراند داور ميشوند كه اصلاً فوتبال بازي نكردند خطاي صددرصد بر روي طارمي رو ميگه هيچ اتفاقي نيافتاده ولي ابراهيمي بازيكن استقلال پاي تكيه گاه خودش رو كه پاي سمت چپش بود عمداً روي هوا نگه ميداره و روي زمين نميذاره روي زمين ميافته كه اينطور به نظر برسه كه پنالتي شده در صورتي كه بازيكن پرسپوليس داره پاي سمت راست استقلال رو شارژ ميكنه ، اصلاً حرفهاي اين داور درست نبود و قضاوت فينال جام جهاني نبايد باعث قبول تمام حرفهاي اين داور بشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس