کد خبر 418132
تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۳

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی گفت: هاشمی رفسنجانی اصرار دارد که حکم پسرش را سیاسی قلمداد کند.

به گزارش مشرق، علیرضا زاکانی عصر امروز در جلسه پرسش و پاسخ در جمع دانشجویان دانشگاه زنجان که در حاشیه همایش مفاسد اقتصادی و بررسی پول‌های کثیف در سیاست برگزار شد، اظهار داشت: علت رای آوری زنگنه وعده‎های وی و  اصرار روحانی در دفاع از او بود.

وی با بیان اینکه همه وظیفه داریم به زنگنه به عنوان وزیر در کشور کمک کنیم، تصریح کرد: نگاه جناحی، گروهی و باندی به موضوعات در کشور حرام است.

زاکانی با بیان اینکه حکم صادر شده در زمینه همه اشکالات مهدی هاشمی نیست، تصریح کرد: حجت‎الاسلام هاشمی اصرار دارد حکم پسرش را سیاسی قلمداد کرده و تعلق پدر و پسری موجب چنین اصراری شده است.

وی با اشاره به اینکه باید همه افرادی که دارای تخلفاتی هستند در برابر قانون یکسان باشند، افزود: انتظار از هاشمی است که اگر فرزندانش خلاف کرده‎اند، مثل مردم عادی تاوان پس دهند.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی گفت: حتی یک اصلاح‎طلب نیز پیگیر پرونده‎های فساد از جمله فساد اقتصادی نبوده است.

وی با بیان اینکه بعد از فتنه سال 88 با گروهی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی با موسوی، کروبی، هاشمی و رضایی دیدارهایی صورت گرفت، خاطرنشان کرد: میرحسین حرفی برای گفتن نداشت.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی در مورد ادعای کروبی در زمینه تجاوز در زندان کهریزک یادآور شد: به این موضوع رسیدگی شد و در نهایت مشخص شد که این موضوع صحت نداشته و نظام در زمینه این افراد لطف کرده است.

زاکانی با بیان اینکه در سال 88 با فتنه‎ای مواجه بودیم که برخی افراد با حرف‎های بی‎اساس موجب التهاب در جامعه شده و مسئله تقلب را به عنوان دروغ بزرگ مطرح کردند، افزود: ضروری است دانشجویان نقد منصفانه و دفاع واقع‎بینانه از مسائل داشته باشند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس