کد خبر 417947
تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۶

شورای استانداری استان الانبار عراق از ورود حدود سه هزار نفر از نیروهای بسیج مردمی موسوم به "الحشد الشعبی" برای پاکسازی شهر الرمادی خبر داد.

به گزارش مشرق، به نقل از السومریه نیوز، شورای استانداری استان الانبار عراق امروز (دوشنبه) در بیانیه‌ای اعلام کرد که حدود 3000 نفر از نیروهای بسیج مردمی وارد این استان شدند.

در این بیانیه آمده است که این تعداد از نیرو برای شرکت در عملیات پاکسازی الرمادی از عناصر تروریستی داعش که در همه مناطق آن مستقر هستند، وارد الانبار شدند.

شورای استانداری  الانبار همچنین اعلام کرد که نیروهای بسیج مردمی متشکل از نیروهای مردمی و عشایر جنوب و فرات الاوسط هستند که از استان بابل وارد الانبار شدند و در پایگاه نظامی الحبانیه در 30 کیلومتری شرق الرمادی مستقر شدند.

عناصر تروریستی داعش روز گذشته مدعش شدند که شهر الرمادی استان الانبار را به طور کامل تحت اشغال خود درآوردند.

منبع: نسیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۱۴:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۸
    0 0
    من بشدت مخالفم ما که مجوس و صفوی و رافضی بودیم و ایرانی! به خودشون سلاح بدن بجنگن از نوامیسشون ما باید دفاع کنیم!؟عجبا از این بعثیهای الانبار که عرضه ندارن مسئولان سیاسیشون کجا هستن راستی؟!نماینده های این استان که هی حشد الشعبی رو دارن مرتبا به ارتکگاب جنایت علیه سنی ها مجکوم میکنن کجا هستن که الان باید اسلحه بدست بگیرن و برن میدون جنگ دفاع از ناموسشون؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس