کد خبر 417640
تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۶

وزارت کار در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: حذف شدگان از دریافت یارانه نقدی در سال‌جاری، در صورت اعتراض می‌توانند از پنجم خردادماه به مدت یک ماه اعتراض خود را مطرح کنند.

به گزارش مشرق، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد: آن دسته از شهروندانی که براساس تبصره ۲۰ قانون بودجه ۱۳۹۴ افراد غیرنیازمند تشخیص داده و یارانه آنها قطع شده است، در صورت اعتراض می توانند از تاریخ سه شنبه ۵ خرداد ۱۳۹۴ به مدت یک ماه به آدرس الکترونیکی که اعلام می شود، مراجعه و درخواست خود را ثبت کنند.

۱- فرآیند بررسی اعتراضات (از ثبت درخواست تا پاسخ) کاملا غیرحضوری صورت خواهد گرفت.

۲- کمیسیون موضوع ماده ۱۰ قانون هدفمندکردن یارانه ها اعتراض افراد را بررسی و در صورت استحقاق یارانه به طور مجدد برقرار خواهد شد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • سعیده فرزانه ۰۳:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۳
    0 0
    سلام یک ساله ازدواج کردم زمان ثبت نام مجدد یارانه و عقد من همزمان بود تقریبا و من اشتباها از لیست پدرم خارج شدم ونتونستم جدا ثبت نام کنم، فوق لیسانس دارم و بیکارم، همسرمم لیسانس داره و کارگر، چطور میتونم مجددا ثبت نام کنم؟
  • معصومی ۲۳:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۳
    0 0
    14ماه است یارانه اعضای خانواده ام که 5نفر هستیم.قطع شده.هر چه اعتراض میکنم مینویسد شما در مرحله ثبت در خواست قرار دارید.شغلم فرهنگی است.با درآمدکم معلمی آیا عادلانه هست حق من و فرزندانم این چنین ضایع شود.چراهیچ کس پاسخگو نیست؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس