کد خبر 417478
تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۳

بررسي آمارهاي وارداتي در ماه ابتدايي سال نشان مي‌دهد که ايران از برخي کشورهاي کم نام و نشان نيز به واردات مي‌پردازد و گاهي نام کالاهاي عجيبي در ليست واردات جاي مي‌گيرند.

 به گزارش مشرق، طبق اعلام گمرک ايران، در ماه نخست امسال از کشورهايي نظير لوگزامبورگ، ليختن اشتاين، مقدونيه، گرجستان، بوسني و هرزگوين، بنگلادش، سريلانکا، سنگال، صربستان، قبرس، فيليپين و ويتنام به ايران کالا صادر شده است.

بر اساس جداول گمرک ايران، در فروردين ماه سال جاري از کشور لوگزامبورک کالاهايي نظير روغن جگر ماهي و اجزاء روغن، ويتامين c، قرقره‌هاي طناب‌دار بالاکشنده و چرخ‌هاي بالاکشنده، وارد کشور شده است.

در اين مدت از کشور ليختن اشتاين کالاهاي پزشکي نظير دريچه قلب، آنتي سرمک‌ها و ديگر مشتقات خوني، لوازم مصرفي آنژيوگرافي و چندين کالا در زمينه ابزارآلات وارد کشور شده است.

در فروردين ماه، از کشور ويتنام گوشي تلفن همراه، تيوپ براي موتور سيکلت و چند نوع ابزار ديگر وارد کشور شده است.

از کشور مقدونيه نيز مصوناعت پلاستيکي به ايران صادر شده است.

در فروردين ماه 94 انواعي از چوب از کشور بوسني و هرزگوين به ايران آمده است.

دانه کنجد و دو نوع نخ از کشور بنگلادش به ايران وارد شده است.

لوبياي سبز از سنگال، چاي سياه تخمير شده و نارگيل از سريلانکا، در و پنجره و قطعات منفصله براي توليد تراکتور از صربستان، موز و آناناس و زيورآلات بدلي از فيليپين، برخي قطعات براي ماشين‌آلات نظير بلبرينگ و قندهاي خالص از لحاظ شيميايي از کشور قبرس، در فروردين سال جاري به کشور وارد شده است.


منبع:صدای اقتصاد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ناشناس ۰۸:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۸
    0 0
    کجاش عجیب بود؟ یا من خنگ شدم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس