کد خبر 417112
تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۵

یک نشریه اسپانیایی مدعی است که سرمربی ایتالیایی کهکشانی‌ها به ابقایش روی نیمکت کهکشانی‌ها در پایان فصل امید دارد.

به گزارش مشرق، نشریه مارکای اسپانیا اعلام کرد که با وجود ناکامی‌های پی‌درپی رئال مادرید در فصل جاری، کارلو آنچلوتی همچنان امیدوار است که فصل آینده هم به کار خود به عنوان سرمربی کهکشانی‌ها ادامه دهد.

آنچلوتی چهارشنبه هفته گذشته پس از حذف تیمش در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا اعتراف کرد که به مسئولان باشگاه رئال مادرید برای اتخاذ هر تصمیمی در مورد آینده‌اش با توجه به ناکامی‌ها این فصل کهکشانی‌ها حق می‌دهد اما برنامه‌اش ادامه دادن به فعالیت خود به عنوان سرمربی سفیدپوشان پایتخت اسپانیاست.

او دقایقی پس از آن بازی اظهار داشت: آینده‌ام مشخص شده است. مایلم به فعالیتم در رئال مادرید ادامه دهم اما کاملاً می‌دانم که ساز‌وکار فوتبال چگونه است. باشگاه زمانی که از عملکرد سرمربی‌اش راضی نباشد، حق دارد او را برکنار کند.

آنچلوتی که تیمش به احتمال قریب به یقین این فصل را بدون جام به پایان خواهد رساند، یک فصل دیگر با رئال مادرید قرارداد دارد و امیدوار است که در فصل آینده ناکامی‌های فصل جاری را جبران کند.

رئالی‌ها از مدتی پیش از آغاز سیر نزولی عملکرد تیم با آنچلوتی برای تمدید قراردادش وارد مذاکره شده بودند. در ماه دسامبر هم با وی برای انجام این کار به توافق رسیدند اما اکنون ظاهراً موضع باشگاه تغییر کرده است و بعید نیست که آنها عذر مربی ایتالیایی خود را بخواهند. کارلتو اما شخصاً تمایل دارد که به او فرصتی دیگر داده شود.

طبق ادعای نشریه مارکا آنچلوتی به اطرافیان خود گفته است که می‌خواهد در رئال مادرید بماند. این در حالی است که او رابطه صمیمانه‌ای هم با فلورنتینو پرس، رئیس باشگاه دارد و به لطف همین رابطه امکان دارد که یک بار دیگر از وی رأی اعتماد بگیرد.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس