کد خبر 416845
تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۶

مدافع پیشین تیم فوتبال استقلال گفت: هر تیمی دربی را ببرد هوادارانش می‌توانند تا ۲، ۳ ماه دیگر کری بخوانند.

به گزارش مشرق، مهدی پاشازاده که در ورزشگاه آزادی حضور یافته در خصوص استقبال کم هواداران سرخابی از دربی 80 پایتخت گفت: هر دو تیم در این فصل نتیجه نگرفتند و این موضوع روی استقبال تماشاگران دو تیم تاثیر گذاشته اما بازی‌های استقلال و پرسپولیس تحت هر شرایطی هیجان و حساسیت خاص خود را دارد.

وی افزود: هر تیمی که بتواند دربی را ببرد می‌تواند در لیگ آینده فصل خوبی را شروع کندضمن اینکه هواداران آنها نیز تا شروع لیگ بعد می‌توانند 2 یا 3 ماه کری بخوانند. پیش‌بینی می‌شد  با توجه به نتایج اخیر استقلال هواداران زیادی به این بازی نیایند.

پاشازاده گفت: در بازی با سایپا استقبال خوبی از سوی تماشاگران صورت گرفت اما با توجه به شکستی که مقابل تراکتورسازی داشتیم طبیعی است که طرفداران کمی به ورزشگاه بیایند. در مجموع فکر می‌کنم نسبت حضور هواداران در بازی امروز 3 به یک به سود پرسپولیس باشد.

مدافع پیشین استقلال در پاسخ به این سوال که با نتایج این فصل آیا فکر می‌کنید کادر فنی این تیم نیاز به تغییر و تحول دارد، گفت: به هر حال پس از شکست مقابل تراکتورسازی یکسری مسائل احساسی مطرح می‌شود. در فوتبال چنین اتفاقاتی افتاده و در آینده هم خواهد افتاد به ویژه در فوتبالی مانند فوتبال ایران و قلعه‌نویی نیز از این قاعده مستثنی نیست.

پاشازاده در خصوص نتیجه دربی 80 پایتخت گفت: فکر می‌کنم این بازی با تساوی 2 بر 2 به پایان می‌‌رسد.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس