کد خبر 416577
تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۹

گروه‌های ویژه ای از کارآگاهان مجرب پلیس آگاهی خراسان رضوی و فرماندهی انتظامی مشهد برای پیگیری پرونده سرقت های مسلحانه از بانک ها وارد عمل شده اند.

به گزارش مشرق، گروه های ویژه ای از کارآگاهان مجرب پلیس آگاهی خراسان رضوی و فرماندهی انتظامی مشهد برای پیگیری پرونده سرقت های مسلحانه از بانک ها وارد عمل شده اند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خراسان رضوی با اعلام این خبر گفت: در پی وقوع سرقت های مسلحانه از بانک در مشهد طی روزهای اخیر، با دستورات اکید سردار امیری مقدم، فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی طرح عملیاتی ویژه ای برای پیگیری ویژه موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی خراسان رضوی و گروه های گشت و تجسس فرماندهی انتظامی مشهد قرار گرفته است.

سرهنگ مجتبی شهسوارپور افزود: در بررسی های به عمل آمده در پیگیری این پرونده مشخص شد بانک هایی که مورد سرقت واقع شده اند بدون نگهبان و نیروی حفاظت فیزیکی بوده اند، این در حالی است که حضور نیروهای مراقبتی و تجهیزات ایمنی می تواند نقش عمده ای در پیشگیری از وقوع این گونه جرایم خشن که با احساس ناامنی در جامعه مواجه است داشته باشد.

وی گفت: تولید، حفظ و تحکیم امنیت عمومی مستلزم عزم همگانی و تلاش تمام دستگاه ها و شهروندان قانون مدار است تا با ایفای نقش موثر سهم مشخصی از فرآیند برقراری نظم و امنیت را به نحو شایسته برعهده بگیرند.

وی با تشکر از تلاش رسانه ها در همراهی و همگامی با پلیس و انعکاس اخبار و وقایع مربوط به حوزه نظم و انضباط اجتماعی گفت: باید در حوزه پیشگیری از وقوع جرم و آسیب های اجتماعی فرهنگ سازی گسترده ای انجام شود تا بتوانیم به نتایج موردنظر دست یابیم. وی با اشاره به اینکه تماس های مردم در این خصوص پلیس را به سرنخ هایی نزدیک کرده است از شهروندان خواست در صورت اطلاع از هرگونه موارد مشکوک مراتب را به فوریت های پلیسی 110 و یا شماره تلفن 2183700 (ستاد خبری پلیس آگاهی استان) اعلام کنند.

روزنامه خراسان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۰۹:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۵
    0 0
    اگر سرقتهای چند ماه اخیر را در اینترنت بررسی کنید متوجه خواهید شد که سرقتهای مسلحانه به شدت افزایش داشته اگرچه تمام اخبار مرتبط با ملاحضات مطبوعاتی شدید پلیس به منظور پیشگیری از تشویش اذهان عمومی روی خط خبرگزاریها ارسال میشود. تنها روش پیشگیری از سرقت مسلحانه نصب سیستم ضد سرقت مسلحانه مرد نگهبان هستش که هیچ رقیبی برای اون وجود نداره ولی نه بانکها و نه طلا فروشیها به دلیل نگاه سنتی حاضر به نصب این سیستم نیستند و نتیجه میشه سرقتهای مسلحانهکه هر روز بر تعدادشون اضافه خواهد شد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس