کد خبر 416552
تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۹

رییس سازمان سینمایی و همچنین یکی از انجمن های زیرمجموعه خانه سینما انتخاب رضا میرکریمی به مدیرعاملی خانه سینما تبریک گفتند.

به گزارش مشرق٬ رییس سازمان سینمایی و معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، در پیامی انتخاب سید رضا میرکریمی به عنوان مدیرعامل خانه سینما را تبریک گفت.

متن پیام حجت الله ایوبی به مدیرعامل جدید خانه سینما بدین شرح است: «هنرمند گرامی جناب آقای سیدرضا میرکریمی

از اینکه به خواست قلبی اهالی سینما پاسخ مثبت دادید از شما سپاسگزارم. جایگاه والایتان بین اهالی فرهنگ و هنر، و نگاه بلند و فراگیرتان به مسائل سینما نویدبخش آینده ای روشن برای خانه سینماست. اینک که به همت اهالی سینما و درایت و تدبیر مدیرعامل محترم پیشین جناب آقای محمدمهدی عسگرپور روزگاری سخت، پرحادثه و طوفانی سپری شده، هنگام ساختن و بازساختن است و در این راه دشوار مدیریت سینمایی کشور کنارتان خواهد بود. برای شما و برای سینماگران سخت کوش و شریف این سرزمین بهترین ها را از خداوند بزرگ خواستارم. »

همچنین هیات مدیره کانون طراحان تبلیغات سینمای ایران در پیامی انتخاب سیدرضا میرکریمی به مدیرعاملی خانه سینما را تبریک گفت.

بنابر اعلام سخنگوی کانون در این پیام آمده است: «جناب آقای سید رضا میرکریمی انتصاب شایسته‌ جنابعالی را به مدیر عاملی خانه سینما تبریک می گوییم.

کانون ما چون شما را به عنوان فیلمسازی هنرمند و طراح گرافیک و کسی که تبلیغات را در تمام فیلم هایی که تا کنون ساخته اید حساس و موفق دیدهایم، امیدواریم بتوانیم در خانه سینما و در دوران مدیریت شما برنامه هایی را در جهت بهبود تبلیغات و به روز رسانی همکاران، به خصوص در پهنه رسانه های نوین و کارآمد تلاش هایی را به ثمر برسانیم».
منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس