کد خبر 41647
تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۰ - ۱۴:۱۳

نامگذاري سال 90 به نام سال مخاطب در حالي است که مقام معظم رهبري پيش از اين عنوان "جهاد اقتصادي" را براي امسال برگزيده بودند و هر گونه نامگذاري جديد، افکار را از نام اصلي منحرف مي کند.

 

به گزارش گروه فرهنگي مشرق در نشست معاون صدا در هفتادو يکمين سالروز تاسيس راديو، معاون صدا گفت: سال 90 سال مخاطب نام‌گذاري شده است تا مردم بيش از گذشته حضور فعالي در راديو داشته باشند. به همين منظور براي اداره علمي‌تر راديو سلسله نشست‌هايي را با حضور اساتيد دانشگاه‌ها داشتيم که نظراتي ارائه شد. اين نشست‌ها ادامه پيدا خواهد کرد و بخشي از مردم که سهم کمتري از برنامه‌ها داشتند در سال 90 سهم بيشتري در اختيار خواهند داشت.

نامگذاري سال 90 به نام سال مخاطب در حالي است که مقام معظم رهبري پيش از اين عنوان "جهاد اقتصادي" را براي امسال برگزيده بودند و هر گونه نامگذاري جديد، افکار را از نام اصلي منحرف مي کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس