کد خبر 416421
تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۹

کاپیتان تیم فوتبال استقلال می‌گوید در هر دربی که در تیم استقلال بازی کرده این تیم نباخته و امیدوار است در دربی روز جمعه هم همین اتفاق بیفتد.

عنایتی:هر دربی با استقلال بودم نباختهبه گزارش مشرق،  رضا عنایتی کاپیتان تیم فوتبال استقلال در حاشیه تمرین این تیم پیش از دربی عنوان کرد: بعد از بازی با تراکتور شرایط تیم اصلا خوب نبود اما کادر فنی تلاش کرد تا از لحاظ روحی و روانی شرایط خوبی پیدا کنیم و خودمان را برای بازی حساس روز جمعه آماده کنیم.

وی افزود: امیدوارم هواداران روز جمعه به ورزشگاه بیایند و تیم را حمایت کنند. پرسپولیس هم شرایطش مثل ماست اما مطمئنم آنها هم برای برد به زمین وارد می شوند. در این بازی هر تیمی قهرمان شود برای تماشاگران کافی است و شکست ها را فراموش می کنند.

عنایتی در پاسخ به این سوال که در چند دربی حضور داشته است گفت: من در ۸ دربی حضور داشتم و دو بار گل زدم. من در هر دربی حضور داشتم استقلال نباخته و امیدوارم در این دیدار نیز همین اتفاق بیفتد. حساسیت دربی ربطی به جدول ندارد و تماشاگران دوست دارند تیمشان در این بازی ببرد و اگر همه بازی ها را هم ببازد این دیدار را ببرد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا در صورت نتیجه نگرفتن در این دیدار خداحافظی می کند گفت: من یک سال دیگر با استقلال قرارداد دارم و با پیراهن استقلال خداحافظی می‌کنم.
منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس