کد خبر 416396
تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۰

سرپرست استقلال می‌گوید بازیکنان تیمش هم‌قسم شده‌اند تا شکست در داربی 79 را جبران کنند.

هم‌قسم شدیم تا باخت داربی رفت را جبران کنیمبه گزارش مشرق، میرشاد ماجدی سرپرست تیم فوتبال استقلال درباره آخرین شرایط تیمش پیش از داربی 80 گفت: بازیکنان استقلال از لحاظ روحی روانی در شرایط خوبی قرار دارند. سعی کردیم باخت برابر تراکتورسازی را فراموش کنیم. مطمئن باشید مقابل پرسپولیس به دنبال ارایه یک بازی جذاب هستیم و می‌خواهیم هواداران‌ با خوشحالی به خانه بروند.

وی درباره احتمال دادن پاداش به استقلالی‌ها در صورت پیروزی مقابل پرسپولیس گفت: تاکنون در این‌باره چیزی گفته نشده اما مطمئنم اگر پیروز شویم، باشگاه به بازیکنان پاداش می‌دهد.

سرپرست استقلال در ادامه اظهاراتش با اشاره به مشکلات مالی استقلال عنوان کرد: در این فصل یک‌سری مشکلات و مسائلی داشتیم و بازیکنان درصد زیادی از قراردادشان را دریافت نکردند. این در حالی بود که وعده‌هایی به آن‌ها داده شد و امیدواریم این مسئله هرچه زودتر حل شود. استقلال بازیکنان خوبی دارد و آن‌ها به خوبی متوجه هستند که داربی با سایر بازی‌ها متفاوت است. همان طور که اطلاع دارید روز گذشته با چند بازیکن قدیمی صحبت کردم و همه هم‌قسم شدند تا شکست در بازی رفت (داربی 79) را جبران کنند.

او در پاسخ به سوالی درباره عدم حضور افشارزاده در تمرین‌های استقلال گفت: به هر حال عدم حضور افشارزاده در تمرین‌های استقلال شیوه مدیریتی اوست اما ایشان در داخل باشگاه حضور دارد و بازیکنان با حضور در باشگاه مشکلات‌شان را با او درمیان می‌گذارند. افشارزاده تلاش می‌کند مشکلات را حل کند. به هر حال بحث خصوصی‌سازی و اسپانسر، مشکلاتی را ایجاد کرد تا کمک‌های مالی خوبی نداشته باشیم.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس