کد خبر 415978
تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۱

عضو کمیته اطلاع رسانی جنبش انصارالله یمن درپی تداوم حملات و بمباران این کشور توسط ائتلاف عربستان سعودی، درباره به برقراری آتش بس از سوی عربستان ابراز تردید کرد.

به گزارش مشرق، "ناصرالدین عامر" شامگاه سه شنبه ابراز امیدواری کرد که عربستان به آتش بسی که اعلام کرده متعهد باشد هرچند که طی روز گذشته و امروز ( سه شنبه) مناطق مختلف یمن صحنه حملات شدید این کشور بوده و تنها براثر حملات و بمباران سعودی ها  در منطقه جبل نقم ، 89 نفر شهید و 290 نفر مجروح شدند.

وی درباره اجرای آتش بس از سوی عربستان و تداوم آن ابراز بدبینی کرد و گفت که نسبت به رفتارهای عربستان خوشبین نیست ، زیرا جنگنده های سعودی از بامداد روز سه شنبه در آستانه اجرای آتش بس مبادرت به  بمباران شدید صنعا کرده اند ، بطوری که این امر باعث هراس و وحشت مردم شد.

عامر خاطرنشان کرد: سعودی ها به جای آن که برای آتش بس مهیا شوند ، از آخرین فرصت برای کشتار مردم بی دفاع یمن و انهدام زیرساحت های این کشور استفاده می کنند.

عضو کمیته اطلاع رسانی جنبش انصارالله درباره سفر فرستاده سازمان ملل به یمن و دیدار با گروههای سیاسی مختلف یمنی گفت که هنوز اطلاعات کاملی در این زمینه منتشر نشده است.

وی با این حال تأکید کرد: مواضع انصارالله  کاملا شفاف و روشن است و این جنبش درچارچوب راه حل های ارائه شده توسط سازمان ملل عمل خواهد کرد و همچنان با از سرگرفتن مذاکرات موافق می باشد.

منبع: العالم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • مهدي ۰۸:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۳
    0 0
    هرگز با اين ...آل سعود نميشود مذاكره كرد خدا خررا شناخت وشاخش نداد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس