کد خبر 415573
تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۷

مهاجم تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: با بچه‌های تیم فکر کردیم و گفتیم 4 را به 4تایی‌ها نشان دهیم که این مسئله با استقبال هواداران روبرو شد.

به گزارش مشرق، سامان نریمان جهان در ابتدای فصل با جاری از گسترش فولاد تبریز به تراکتورسازی آمد. این بازیکن با عملکرد خوبش خیلی زود به یکی از مهرهای ثابت تراکتورسازی تبدیل شد. اوج درخشش نریمان‌جهان را در بازی با استقلال باید دانست.

این بازیکن با به ثمر رساند 3 گل و دادن یک پاس گل توانست به مرد اول تیمش در این مسابقه تبدیل شود و نقش به سزایی در کسب پیروزی داشته باشد.

نریمان‌جهان در مورد بازی با استقلال و دیدار فینال لیگ برتر در تبریز صحبت‌های زیر را مطرح کرد:

در بازی با استقلال عملکرد خیلی خوبی داشتی در مورد پیروزی در این بازی صحبت می‌کنی؟

بازی را بسیار با انگیزه شروع کردیم و به کسب سه امتیاز مسابقه برای ماندن در کورس قهرمانی نیاز داشتیم. در تمام لحظات بازی با تمرکز ظاهر شدیم و خوشبختانه توانستیم سه امتیاز مهم این مسابقه را به دست بیاوریم.

بدون شک با زدن سه گل و دادن یک پاس گل نقش مهمی در کسب این پیروزی داشتی؟

قبل از بازی تمرینات بسیار خوبی انجام دادم و تمام تلاشم را کردم تا بتوانم در این مسابقه عملکرد خوبی داشته باشم. انگیزه‌ام توصیف‌نشدنی بود و می‌خواستم خودم را نشان دهم. خدا را شکر می کنم که تا این اندازه قوی کار کردم و توانستم نظر کادر فنی را جلب کنم. خوشحالم که جواب اعتماد کادر فنی را دادم و برای تیمم موثر بودم. امیدوارم این روند در دیدار مقابل نفت تهران هم تداوم پیدا کند و بتوانیم سه امتیاز را کسب کنیم.

در حالی که بازی‌ها بسیار فشرده شده و خیلی تیم‌ها از لحاظ بدنی دچار مشکل هستند تراکتورسازی این روزها از لحاظ بدنی عملکرد خوبی دارد. دلیل این موضوع چیست؟

همیشه به غیر از تمریناتی که کنار تیم انجام می‌دهم به صورت اختصاصی هم تمرین می‌کنم. با دکتر تیم هم به صورت اختصاصی تمرین می‌کنم و او در این چند هفته خیلی به من خدمت کرده و از لحاظ بدنی کاملا شرایطم را بهبود بخشیده است. در اول فصل هم سعید آلوسی مربی بدنساز تیم در آن مقطع تمرینات بسیار خوبی را با بازیکنان انجام داد و جا دارد از او هم تشکر کنم. دست آلوسی را می‌بوسم. سه سال با او کار کردم و از جان و دل برای تیم مایه می‌گذاشت.

 مسابقه مقابل نفت تهران به نوعی فینال لیگ برتر است فکر می‌کنید می‌توانید در این مسابقه برنده شوید؟

صد در صد بازی سختی پیش رو داریم اما تمام تلاشمان را می‌کنیم تا هر سه امتیاز را کسب کنیم. نباید فراموش کنیم ما در خانه بازی می‌کنیم و هواداری داریم که ورزشگاه را پر خواهد کرد. آنها تیم را به خوبی مورد حمایت قرار می‌دهند تا بتوانیم جام را در تبریز نگه داریم و قهرمانی را به همه آذربایجانی که پشتیبان تراکتورسازی هستند تقدیم خواهیم کرد.

فکر نمی‌کنی غیبت سه مدافع تراکتورسازی در این دیدار برایتان مشکل‌ساز شود؟

خالد شفیعی و محمد ایران‌پوریان به دلیل محرومیت و حبیب گردانی به دلیل مصدومیت در این دیدار حضور ندارند. کادر فنی استراتژی خوبی را در نظر می‌گیرد تا بتوانیم در این مسابقه به پیروزی برسیم. بازیکنان جایگزین تلاششان را می‌کنند تا با کسب سه امتیاز به مقام قهرمانی برسیم.

قرار است لیست تیم ملی به زودی اعلام شود. با توجه به عملکرد خوبت مقابل استقلال در حضور کادر فنی تیم ملی چقدر امید داری در لیست جدید قرار بگیری؟

انگیزه خیلی بالایی داشتم. از یک طرف کسب سه امتیاز در دیدار مقابل استقلال اهمیت زیادی داشت و از طرف دیگر می‌دانستم کادر فنی تیم ملی برای تماشای این مسابقه به ورزشگاه می‌آیند به همین خاطر تمام تلاشم را کردم تا بازی خوبی انجام دهم. دوست دارم به تیم ملی دعوت شوم و تمام تلاشم را برای به دست آوردن تیم ملی می‌کنم. اگر از سوی کادر فنی دعوت شدم برای عملکرد مناسب در تیم ملی تلاش می‌کنم وگرنه دعا می‌کنم تا تیم ملی هر جایی که می‌رود موفق باشد.

در روز بازی با استقلال هواداران این تیم علیه آندرانیک تیموریان فحاشی کردند.

این مسئله ارتباطی به من پیدا نمی‌کند. این مسئله در مورد تیموریان است و اگر بخواهم اظهارنظری انجام دهم درست نیست.

بعد از بازی هم با نشان دادن عدد 4 در عکس‌های شخصی حسابی برای استقلال کری خواندی به نظر می‌رسد دیگر این عدد هم برای تراکتوری‌ها به نمادی تبدیل شود.


بعد از بازی با بچه‌های تیم جمع شدیم و گفتیم با توجه به اینکه 4 گل به 4تایی‌ها زدیم عدد 4 را نشان دهیم و با آن عکس بگیریم که هواداران هم استقبال زیادی از این موضوع کردند. خیلی خوشحالم که توانستیم هواداران را شاد کنیم و با این پیروزی روحیه آنها را بالا ببریم.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 18
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • saeed ۱۲:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۲
    0 0
    بازیکنهای کشور ما به جای اینکه به کیفیت فنی توجه کنن فقط حاشیه رو یاد می گیرن واسه همین پیشرفت نمی کنیم.
  • مهدی ۱۳:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۲
    0 0
    هنوز از تخم در نیامده ادعای خروس بودن می کنی . بی جنبه .
  • ناشناس با درک بالا ۱۳:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۲
    0 0
    واقعا تراکتوری ها فکر می کنن باید خودشون رو با استقلال و پرسپولیس مقایسه کنن!!! خخخخخ شما بعد از منچستر اول هستید!!!(خخخخخخ)
  • مهدی ۱۳:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۲
    0 0
    چقدر زود بازیکنان مغرور می شوند علتش بی سوادی و توجه زیادی و پولهای مفت به آنها ست .
  • ۱۳:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۲
    0 0
    آب که سربالا بره همین میشه دیگه
  • علي ۱۳:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۲
    0 0
    تراكتورسازان اگر در ليگ ايران هم قهرمان شوند در آسيا حرفي براي گفتن ندارند گفتم اگه ( عه گه)
  • ۱۳:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۲
    0 0
    تو گهواره بودی 5 تا از اس اس خوردید و 15 سال به لیگ تبعید شدید.
  • بناب ۱۴:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۲
    0 0
    شایستگی به سن نیست به لیاقت و توانایی است
  • غيرت ۱۴:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۲
    0 0
    اين نريمان بازيكن فوتبال است؟يا ميدان...........................................................................................................................................................................................................است
  • سیروس ۱۴:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۲
    0 0
    میبینم که ایشون هم از اینکه تونسته به استقلال گل بزنه از شدت غرور داره میترکه. اینه فرق یه تیم در پیتی با یه تیم ستاره دار. هرکی به استقلال گل میزنه دیگه خدارو بنده نیست و این رو یکی از افتخاراتش میدونه مثل علی دایی که یکی از افتخاراتش گل زدن به بارسلوناست. این تراکتور هم هیچی نمیشه اگه میشد لااقل تو آسیا اونجور آبروریزی نمیکرد. حتی با حضور امثال این نریمانه و غیره
  • ۱۴:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۲
    0 0
    آقای نریمان، شما اگه راس میگی، تیمتون رو تو جام آسیا کمک میکردی، کری خونی برای استقلال در حد شما نیس
  • mounessi ۱۴:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۲
    0 0
    فرقی نداره استقلالی یا پرسپولیسی هستین ، مهم اینه که ظرفیت و پتانسیل تیم شما تا همین حده..پس جنبه داشته باشین و به افق خیره بشین ، امید که صبح دولتتان بدمد!
  • ناشناس ۱۴:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۲
    0 0
    اره والا دقت کنین بعد از منچستر اول آآآآآآ خخخخخخخخخ با ند موجود در نود هم نشون داده شده!! خخخخخخ
  • احمد ۱۵:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۲
    0 0
    غیرت جون از کجا سوختی که نمیدونی نریمان بازیکن فوتباله !!!!!!1
  • امیر تبریز اوغلی ۱۵:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۲
    0 0
    قبلا لنگی روهم 4تایی کرده بودیم. و اینک 4تایی کیسه. اما مگه از رومیرن. با سرورتن تراختورکبیر کل کل نکنید به ما نمی خورید
  • ۱۷:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۲
    0 0
    موشکولی نداره قاقاش همین که از دردانه های پایتخت 12امتیاز گرفتیم کافیه
  • ۱۷:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۲
    0 0
    سوراختور جان خودتون هم لنگی تشریف دارید . رنگ پیرهنتون یادت رفته؟؟؟
  • تیمسار ۱۹:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۲
    0 0
    هر وقت یک هفتم استقلال یا پرسپولیس قهرمانی کسب کردید باید حرف بزنید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس