کد خبر 415178
تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۴

آیت‏ الله علوی گرگانی در دیدار با اعضای نیروی انتظامی گفت: اگر رهبری و ولایت رهبر معظم انقلاب را همه مردم قبول کنند کشور در امنیت و رفاه قرار خواهد گرفت، همان‏طور که می‏بینیم امروزه در جنگ خیز ترین منطقه جهان ایران جز امن‏ترین کشورهای جهان است.

 به گزارش مشرق، جمعی از اعضای پلیس‏ راه‏ها و یگان ویژه نیروی انتظامی سراسر کشور قبل از ظهر امروز با حضرت آیت ‏الله محمد علی علوی گرگانی از اساتید برجسته درس خارج حوزه علمیه قم دیدار کردند.

در این دیدار حضرت آیت ‏الله علوی گرگانی به تحلیلی از عالم خلقت پرداخت و گفت: خداوند بعد از خلقت عالم، بشر را در این عالم به عنوان مهم‏ترین بندگان خداوند قرار داد تا با عنوان خلیفه‏ اللهی به بندگی خداوند بپردازد.

وی در ادامه افزود: خداوند بنی آدم را با تفاوت‏ های بسیاری در این عالم قرار داد بنابراین این جهان به جایی برای درگیری و تنش تبدیل شد.

استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم به قرائت روایاتی از اهل بیت‏(ع) پرداخت و ابراز داشت: همه انسان‏ها نسبت به یکدیگر و عقائد هم یا موافقند و یا مخالف بنابراین آنها که موافق ما باشند دوست و مخالفین دشمن ما خواهند بود.

 

حضرت آیت‏الله علوی گرگانی با اشاره به آیه‏ای از قران کریم خاطر نشان کرد: درباره انبیا که بهترین بنده خداوند نیز هستند همین نظام وجود دارد و هر وقت پیامبری دین و مکتبی را میآورد عده‏ای مخالف و عده دیگری موافق آن بودند.

 

وی اظهار داشت: مخالفین پیامبران به اذعان قرآن شیاطینی از انس و جن هستند که تنها هدفشان در این عالم گمراه کردن دیگر انسان‏ها است که در طول تاریخ همیشه با کشت و کشتار همراه بوده است.

 

استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم بیان داشت: داعشیان، امریکا و تروریسم‏ها در سراسر جهان همان شیاطین انس هستند که در قرآن معرفی شده‏اند و سبب اصلی جنایات و اختلافات در بین بشر هستند و همه اخلاق ها و رفتارهای بشری را زیر سؤال برده‏اند.

 

وی در تفسیر و توضیح بیشتر آیه افزود: خداوند بنای عالم و خلقت را بر آزادی عقاید و بیان قرار داده است و اراده کرده که هرکس طبق عقیده‏ و برداشت خود از خقیقت رفتار کند، و هرکس با عقیده خود به حق عمل کند بهشتی و در غیر این‏صورت از خانواده جهنمیان خواهد بود.

 

حضرت آیت‏الله علوی گرگانی ادامه داد: باید آگاه بود که طبق این آیه هر کس که مخالف عقیده ما باشد دشمن ما خواهد بود و برای مقاومت در برابر این دشمن باید تحت فرمان رهبر انقلاب به دفاع از ملت، کشور و خانواده خود بپردازیم.

 

وی اظهار داشت: اگر رهبری و ولایت رهبر معظم انقلاب را همه مردم قبول کنند کشور در امنیت و رفاه قرار خواهد گرفت، همان‏طور که می‏بینیم امروزه در جنگ خیز ترین منطقه جهان، ایران جز امن‏ترین کشورهای جهان است.

 

حضرت آیت‏الله علوی گرگانی در پایان گفت: نباید به خاطر کاری که برای کشور و انقلاب انجام می دهیم، منت بگذاریم، بلکه این منت بر گردن ما است که خداوند وجود نازنین رهبر معظم انقلاب را رهبر و ولی ما قرار داده است./1329/پ202/ج
/ پايان خبر /

منبع: رسا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس